26.7.2017

Mä lähen Norjaan moro!

Vaikka tykkään suunnitella kaikkee ja mennä suunnitelmien mukaan, oon myös spontaani ja sellanen hetkessä eläjä. Elämä on siistii sillon kun voi tehä jänniä ratkaisuja. Vaikka mun ja Juuson viimeisin reissu meni hyvin ja siellä oli siisti, ei se menny ihan suunnitelmien mukaan. Pläänit meni lennossa uusiks ja lopulta ei päästy edes kaikkiin niiihin paikkoihin mihin oltais haluttu. Kiitos vaan luontoäidin. Ne jäi vähän kaivelee mieltä. Onneks hätä ei ole paha, tänään nimittäin lähdetään uudestaan! Semi-extempore ja pikainen reissu Finnmarkiin Norjaan.




Päätös reissusta syntyi pari päivää sitten. Mä olin kyllä mielessäni aatellu tätä vaihtista jo heti kun palattiin reissusta. Juuso ei ikinä syty mun lennokkaista suunnitelmista samanlaisella palolla kun mä ja olikin alkuun vähän empivä. Onko rahaa, vapaata yms... Perus pohtivainen Juuso. Mä olin kuitenkin jo pläänänny ja laskeskellu pienessä päässäni kaiken valmiis ja kun meillä molemmilla alkoi duunit viikonloppuna, oli Juusokin aika nopeesti sitä mieltä et lähetään. Pari vuoronvaihtoa ja reissu oli mahdollinen. Voi ihana lappi täältä tullaan!

Ainoo mikä mua mietitytti oli ajomatka. Voi peppu raukka, joka puutuu taas suuntaansa noin 1300km. Mikä parasta, kun tullaan kotiin ens viikolla, oon vain kolme kokonaista päivää kotona ja lähden uudestaan pohjoiseen tyttöporukalla. :D Hahah... No ihan sama, on tää vaan niin siistiä kaikinpuolin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti