21.6.2017

Veera & Robert 10.6.2017

Vähän reilu viikko sitten juhlittiin Veera ja Robertin häitä. Veera on meidän sisarusporukasta ensimmäinen joka sujautti sormuksen nimettömään ja marssi alttarille. Joku olis voinu luulla et se oon mä, kun vanhin oon, mut ei. Veera alotti kaikki nää hommat muita aikaisemmin, kun teki meistä myös tätejä ja sedän vähän vajaa vuosi sitten. Vihkiminen oli Kytäjän kirkossa Hyvinkään hoodeilla ja itse hääjuhla ihan siinä vieressä.



Vihkiminen jälkeen mä kävin ottamassa Veerasta ja Robertista viralliset hääkuvat.




Muuten kamera pysyi aika visusti laukussa. Halusin kerrankin nauttia häätunnelmasta ihan mitään välikappaletta. Muutamat klipit otin mun uudella action kameralla, jonka olin just edellisenä päivänä saanu synttärilahjaksi. Mä oon viimeks ollu joskus teininä häissä niin, että mun ei olis tarvinnu kuvata. Ei siinä, hääkuvaaminen on ihan kivaa, mut oli myös kivaa olla kerrankin ilman kameraa ja vaan juhlia.

Ennen häitä mulla oli kauhee mekkokriisi. Olin pyöriny kaupoissa jo pidemmän aikaa löytämättä mitään. Olin myös tilaillut netistä erilaisia mekkoja huonoin tuloksin. Kaikki Nellyltä ja HerSecretiltä tilatut koltut lähti palautukseen. Parii päivää ennen häitä päädyin lopulta mekkoon, joka olin myös tilannut netistä aikaisemmin. Ajattelin alkuun, että se olis ollu liian arkinen mut kun yhdistin sen korkokenkiin ja siistiin laukkuun, tuli siitä just hyvä. AliExpress rocks... :D Hintaa mokomalle koltulle tais tulla 7e. Kokonaisuuden väri ei ollut yhtään "perusmua" mut tykkäsin siitä kuitenkin. Oli jopa ihan naisellinen olo, eikä kuitenkaan yhtään tukala. Tennarityttö pystyy näköjään muuntautumaan myös leidiksi pahan paikan tullen.

Juhlat meni kivasti. Meidän sisarusporukka puolisoineen oli ängetty samaan pöytään. Luulen, että meillä oli kaikista hauskinta. :D Jatkotkin oli aika railakkaat ja ne jatkui aamuun asti. Äijät kiipes katolle tanssimaan kun me soitettiin puhelimesta kaikkia biisejä lämpimässä kesäyössä. Ihan parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti