4.5.2017

Vappu 2017

Valkoinen vappu! No ei nyt sentään, mut aika uhkaavasti näytti alkuun siltä et vappu menee talvisemmissa merkeissä kun itse talvi. :D Lauantaina satanut lumi suli aika nopsaan pois sunnuntaina. Vappuaatto meni tosi vaihtelevassa kelissä. Räntää, vettä, tuulta, mut välillä pilkahdus aurinkoakin. Mä sain villin idiksen värjätä ittelleni vapputukan kaiken harmauden keskelle. Biozelin color mask päähän ja sit vaan odottelee lopputulosta. Siitä tuli pinkki! Mulla on latvat vaaleemmat kun muu tukka, joten varsinkin sinne väri tarttu tosi hyvin.


Vapunvietto alotettiin pyytämällä Viivi ja Nasse meijän luokse pienelle brunssille.


Myöhemmin käväistiin Viivin ja Nassen luona. Mä pääsin taas silittelee mun pieniä rakkaita!


Iltapäivästä mä läksin Pinjan kanssa Myrtsiin. Käytiin Lunassa parantamassa maailmaa ja maistelemassa Plevnan panimosimaa. Se on hyvää, kiva että sitä saa välillä ihan täältä kotikulmiltakin.



Illalla napattiin Juuso Viivin luota messiin ja lähettiin porukalla Tapanilaan Miikan luokse grillailee. WINGSSS!


Myöhemmin illalla olis vähän tehny mieli lähtee danssaa johonkin. Pinjakin oli menossa Dondoon. Vielä junassa matkalla Tapanilasta takas kotikulmille, mietin et pitäiskö lähtee. Jotenki tulin kuitenki sellaseen fiilikseen et parempi vaan mennä kotiin. Seuraavana päivänä oli kuitenki töitä ja ehkä oli ihan hyvä vähän nukkua. Kello oli vasta vähän yli puolenyön, joten ihan hyvä veto. Aamulla olo kiitti. :) Muutamaan vuoteen en oo vappua juhlinu ollenkaan, kun ollaan oltu aina kalassa Suomen ulkopuolella. Ihan kivaa oli pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti