9.1.2017

Art Director

Pientä hiljaiseloa taas täällä blogin puolella. On vähän jääny reissukuvien läpikäyminen kun on ollu kaikkee muuta tässä meneillään. Uusi on vuosi on lähteny käytiin aika jännissä merkeissä. Oon saanu lentokenttä duunin oheen ihan oman alan töitä! Viime vuoden loppupuolella mulle tuli soittoo Chasing Silver -lehdestä ja päätoimittaja kysy että olisko mulla kiinnostusta lähtee taittaa lehtee. Olin siis keväällä tavannu just tän päätoimittajan ja kertonu että osaan tehä taittohommia, jos joskus tarvii jotain jeesiä. Alkuun kaikki oli tosi alustavaa, mut sit asiat alkokin menee ryminällä eteenpäin ennen kun lähettiin Juuson kanssa Thaimaahan. Heti vuodenvaihdoksen jälkeen kävin hakee uuden koneen ja ruhdyin hommiin! Siksi hiljaisuus. Oon keskittyny vaan tähän hommaan.


Tää tuntuu ihan kreisiltä taittaa lehtee jota oon kattellu jo pitkään, et tätähän olis kiva joskus päästä tekee. Mua jännitti alkuun ihan hullusti kun sanoin että hyppään mukaan. En oo koskaan aikasemmin ollu vastuussa koko lehdestä. Oon ollu ad-assarina vuodesta 2011. Tuntuu niin oudolta kun koko lehti on nyt mun käsissä ja saan aika vapaat kädet taittaa miten haluun. Mä oon oikeesti aika liekeissä, vaikka alkuun epäroinkin. :D Ihan varmasti tuun vielä jossain vaiheessa taas epäilee koko hommaa, mut ainakin tällä hetkellä menee hyvin. On niin hauskaa taittaa tällästä lehtee, joka on niiiiin omaa kiinnostusta lähellä. Kalastuskuume tässä kyl tulee...

Mä yritän palata taas reissupostauksiin kun tää pöly tästä vähän laskeutuu. Jonkun verran oon laittanu lehden ulkoasuu uusiks, joka on tietty vieny vähän ekstraa ajankäytöstä. Nyt alkaa olla palikat kohdillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti