18.10.2016

Uusi viikko edessä

Ku tekee vuorotyötä, menee hävii viikonpäivien merkitys aika hyvin. Vapaat osuu harvoin viikonlopuille, eikä maanantait tunnu viikon pahimmilta päiviltä. Tai sunnuntait. Sillon ku olin normi toimistoaikaisessa duunissa, sunnuntai oli mun inhokki päivä. Eilen mulla alkoi pitkästä aikaa työviikkoo maanantaista, kun la ja su oli ollu vapaata. Vapaat tuntu tosi pitkiltä, kun perjantaina pääsin jo viideltä ja eilen menin töihin vasta klo 12. Ei ollu paha työpäivä, 6h ja ruuhkakin meni aika iisisti. Töiden jälkeen menin Pinjan kanss käymään Myyrmannissa.

Siis mä en kestä! Green tea latteja saa nykysin Suomestakin. Tai ainakaan mä en oo aikaisemmin mistään bongannu. Niitä on tullu ryystettyy Aasian reissuilla. Ainakin Starbucks ja Wayne's Myyrmannissa oli ottanu ne valikoimiin. Jes! Mieluumin mä niitä juon kun perus kahvilattee, vaikka seki on jees.


Parin päivän vapaista pääseekin nauttii seuraavan kerran vasta ens viikolla joskus. Tää viikko tulee olee tiukempi, vaan yks vapaa. Viikonloppua ei oo, kun kaikki päivät on aamuvuorossa. Saattaapi olla et sunnuntaina illalla vähä väsyttää... :D  Työmotivaatio on kuitenki ihan hyvä ja sitä buustaa entisestään myös tuleva joulukuun reissu. Kiva kun on jotain odotettavaa. Oon jo vähän valmistatunu tulevaa varten ja tilannu netistä uusia biksuja. Mua jännittää kyllä et onko oikeen kokosia. En tykkää tilaa netistä mitään, kun ei pääse sovittaa. Nyt otin riskin ja tilasin Nellyltä muutamat alaosat ja yhen yläosan. Mun on muutenki vaikee löytää hyvin istuvia biksuja mistään. Mikään koko ei tunnu olevan oikee. Toivotaan että nyt natsais. Palauttaakkaan en jaksais.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti