6.1.2016

Vuosi vaihtui

Heippa vaan vuosi 2015 ja tervetuloa 2016! Vaihtuminen meni aika railakkaissa merkeissä. Ja oikeestaan aika sattumalta. Meillä oli molemmilla Juuson kanssa vapaata jo uudenvuoden aattona. Perus vapaapäivä, ensin vähän siivoomista ja sit valmistaumista päivän muihin menoihin. Nyt siis siihen vuoden vaihtumiseen. Meillä ei ollu iltaa varten vielä kaikki suunnitelmat ihan hallussa, mut juhlistaa kuitenkin aijottiin. Mä kerkesin vaihtaa kledjutkin pariin kertaan kun en vaan osannu päättä mitä sitä pukis. :D Tummaa vaatetta ja siihen vähän kultaa? Eiks se oo aika perinteinen UV juttu, en tiiä. Mulle oikeestaan aika yleinen juttu muutenkin...


Kilisteltiin Juuson kanssa jo iltapäivästä ensimmäisen kerran. Mä olin vuosi sitten saanu töistä shampanjaa, joka oli odottanut hyvää avaamishetkeä.  Nyt oli hyvä hetki. Kippis menneelle vuodelle. Se oli ihan paras. Shampanja on mun mielestä parasta jonkin pienen ruuan kanssa, joten tein sen kylkiäisiksi juuresrieskoja, jotka täytettiin tuorejuustolla, kylmäsavulohella ja tillillä. Oli hyvää! Sattumalta bongasin edellisenä päivänä juuresrieskojen ohjeen. Niihin sai käytettyä joululta jääneet laatikot. Tässä tapauksessa lanttu ja porkkanalaatikkojen jämät.



Muutaman tunnin päästä Juuson äippä Päivä tuli meille kylään. Taas kippisteltiin. Tällä kertaa cavalla. Oltiin meillä jonkun aikaa ja sitten lähdettiin mun vanhempien järkkäämiin UV pippaloihin Louhelaan.

Myöhemmin illalla lähdettiin jatkaa matkaa. Oltiin vähän kelailtu että mentäis  Lunaan kattomaan Liivit Boysin keikkaa. Päädyttiin kuitenkaan moikkaamaan Pinjaa ihan siihen Lunan viereen, jossa oli myös UV kemut.  Siellä oli Pinjan lisäks Miguel ja jotain näitten kavereita. Ilta jatkuikin sitten vähän yllättävissä merkeissä... Puoliltaöin oltiin pihalla toivottamassa toisilemme hyvät vuodenvaihteet. Sen jälkeen mä suuntasin Pinjan kanssa Dondoon... Kyllä, DONDOON. Juuso lähti käymään Myrtsissä yksissä bileissä. Tuntu tavallaan hassulta että ei oltu samassa paikassa koko iltaa, mut eipä se menoo haitannu. Mulla oli oikeesti hauskaa Pinjan kanssa. 

Seuraavana päivänä ei sit ollukaan enää niin kivaa. :D Mä en muista millon mulla olis ollu viimeks niin karmee olo. Heräiltiin Juuson kanssa joskus iltapäivästä... Illalla otettiin parin tunnin tirsat ja sit taas yöunille. Huh, sama kotihömppäily jatkui vielä pari päivää. Ei ollu töitä, kerrankin tuli otettuu kunnolla iisisti. Ei kumpikaan oikein tykätä olla pitkään paikallaan. Tuntu aika hyvältä oikeesti palata töihin taas maanantaina. Vuosi 2016 on siis polkaistu kunnolla käyntiin töiden parissa. Nyt yritetään takoo rahaa kesää varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti