28.8.2015

Lempparikuvia keväältä ja kesältä

Ens viikolla on kesä ohi! Tai ei välttis säiden kannalta, mutta ainakin silloin alkaa syyskuu. Mun blogihistorian aikana oon tehny usein keväisin listauksen kesän tavoitteista. Siis siitä mitä kaikkee olis kiva tehdä. Loppukesästä/syksystä oon sit palannu listoihin ja käyny läpi mitkä onnistu ja mitkä ei. Tänä keväänä en kuitenkaan saanu kyhättyä mitään listaa, tiesin jo suunnilleen millainen kesä on tulossa. Tähän postaukseen joitain kuvia kesältä ja keväältä. Osa on mun mielesti kuvina hyviä ja osasta mulle tulee muuten hyvät fiilarit.




















Vaikka tiesinkin suunnilleen mitä kesä tulee pitämään sisällään, ylitti se silti odotukset. Tää kesä oli värikäs. Se sana mulle tuli ekana mieleen. Suurin osa ajasta meni luonnosta nauttinen, vaikka kelit ei aina ollu ihan parhaimmat. Itse en kyllä olis vaihtanu tästä kesästä edes niitä säitä. Parit kivat kesäiset viikonloput tuli kuitenkin koettua ja silloin oli kiva hengailla kavereiden kanssa. Kaikin puolin kesä oli tosi hyvä. Koko ajan sai olla jossain reissussa menossa ja se tuntu ihan parhaalta. Ei tällästä välttis aina jaksais, mut ainakin nyt kaikki on tuntunu tosi hyvältä. Toivottavasti syksykin jatkuu yhtä hyvällä meiningillä. SYKSY, mä oon valmis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti