5.7.2015

Kesähengausta Silvolassa ja Koffissa

Kesämeiningit jatkuu. Oon ollu ihan fiilareissa koko viikonlopusta ja todellaki nauttinu kaikista jutuista. Lauantaina aamupäivällä mentiin Viivin ja meidän mamin kanssa Silvolaan rannalle. Kesäisin parhaat rantsuhengaukset on mun mielestä ehdottomasti merellä, mut Silvolan Vetokannas menee nyt paremman puutteessa kun pitkälle ei jaksanu lähtee. Oli ihanan lämmintä jo heti aamupäivästä. Lokoiltiin auringossa ja käytiin uimassakin.



Iltapäivällä lähin Juusoo vastaan duunipaikalle. Lähettiin Ruodosta yhtämatkaa keskustaan. Plääninä oli treffata kavereita Koffarissa. Myös Esa tuli meidän messiin. Roballa oli pienet festit (SUN ROBA), joka käytiin pikaisesti tsekkaamassa ennen Koffiin siirtymistä. Vaikutti ihan mukavalta ja rennolta tapahtumalta.






Oltiin aika pitkään kolmisteen, mut sit seuraan liitty kasa työkavereita lentokentältä ja Nikke. Myös mun toinen duunipaikka oli sattumalta edustettuna. Oli kiva moikata myös Linaa. Siitä on aikaa kun oon edellisen kerran käyny Koffissa istumassa. Siel on aina niin muksaa. Edellinen kerta tais olla myös lentokenttä tyyppien kanssa.




Illan viiletessä jatkettiin matkaa. Tarkotuksena oli mennä Looseen, mut kun käveltiin Boothillin ohi, päätettiinkin jäädä sinne. Osa porukasta lähti lätkimään aika nopsaan. Viivi ja Nassekin ilmestyi sinne jossain vaiheessa.


Viivin ja Nassen kanssa lähettiin myöhemmin yhtämatkaa himaan. Mäkkärin kautta. Se oli jo toinen kerta samana päivänä. :D Käytiin aikaisemmin myös Esan kanssa Sokoksen Mäkissä. Mäkis ei tuu kovin usein syötyy ja ai että mun gluteeniton tuplajuusto maistui hyvältä. Molemmilla kerroilla! Himaan tullessa kävi pitkästä aikaa klassiset... Kun astuttiin ovesta sisään, mä rojahdin suoraa tietä sängylle ja siitä mä sit heräsin aamulla kaikki vaatteet päällä ja meikit naamassa todella hehkeänä hahah. Ihan paras kesäpäivä! Kiitos kaikille mukana olleille, kiva oli nähä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti