25.3.2015

Perus tiistai

Uus viikko potkastu käyntiin! Ne viime viikkona kuumotellut huonot kelit sitten tuli... Maanantaina satoi vettä ja oli törkeen kylmä. Ei sitä kyllä vielä miksikään takatalveks voi musta kutsuu, ihan normi kevättalven keli. Eilen oli taas aurinkoista ja aika lämmintä. Kiva kun on saanu ottaa kevättakin jo käyttöön. Ainakin joinain päivinä. :D On niin paljon kivempi liikkuu kepeessä rotsissa kun paksussa talvitakissa.


Eilen aamulla lähin suoraan himasta kuvauksiin. Eka setti oli Konalassa ja toinen Flamingossa. Siirtymisien aikana luin kirjaa. Oon ilonen siitä että mulla ei oo koskaan ollu mitään matkapahoinvointia missään kulkuvälineessä. Jotkut sanoo että just lukeminen on tosi hankalaa liikkuvassa autossa tai dösässä. Mulla ei onneks oo sellasta ongelmaa. Oikeestaan kaikki ne kirjat jotka oon joskus lukenu, oon lukenu auton tai dösän kyydissä. Myöskään lennoilla ei tuu huono olo, eikä myöskään laivoissa. Paitsi henkisesti. :D

Tulin toimistolle eilen vasta iltapäivällä. Loppupäivä meni tosi nopeesti käyden läpi juuri otettuja kuvia ja taittamalla yhtä lehteä. Sanon taas kerran, taittaminen on jees. Raivotaittaja taas vauhdissa.


Kotiin mentiin Viivin kanssa samaa matkaa.


Mä tulin himaan tekee ruokaa. Mä oon nyt tällä viikolla ähän yrittäny kunnostautuu kokkailun kanssa. Juuso tuli vähän mun jälkeen himaan. Syötiin yhdessä. Myöhemmin illalla puuhailtiin omia juttujamme ja mietittiin myös vähän alkukesän kalastusjuttuja. Kesä on oikeesti jo aika pian!


Loppuviikko menee varmaan aika samanlaisissa tunnelmissa. Näin keskellä viikkoo ajatukset alkaa pikkuhiljaa väkisin siirtyy jo tulevaan viikonloppuunkin. Vielä ei ole suunnitelmia. Jos säät mitenkään sallii, olis musta kiva suunnata johonkin kalaan. Ainiin, onhan mulla suunnitelmia! Perhomimmit Veera ja Hanna tulee stadiin. Ollaan mukana Perhomessujen ohjelmassa ja siihen liittyviä juttuja pitää vähän hioo. Toivottavasti saadaan jotain oikeesti suunniteltua, kun usein tuppaa käymään niin että kalajutuista puhuminen rynnii kaiken edelle. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti