14.1.2015

Perus päivät

Taas on jääny kirjottaminen vähemmälle... Mä tykkään kauheesti kirjotella tänne, mut kun ei oikein oo mitään mistä kirjottaa. Päivät noudattaa suunnillleen samaa kaavaa aina eikä nyt oo tapahtunu oikein mitään spessua. Tai ainakaan mitään josta olis jaksanu alkaa rustailla. Kertaillaan vaikka kuulumisia siis. Tulevaan reissuun on enää vajaa kaks viikkoo. Vielä ei oo kovin suurta lähtöfiilistä ja hyvä niin. Oon aika kauhee kun venaan jotain tosi paljon. Ajatukset ei meinais millään pysyy nykyhetkessä. Nytkin siis toki odotan ihanaa reissua, mut on paljon rauhallisempaa kun en mieti kokoajan sitä. Siistii päästä relaamaan.

Päivät on menny kentällä. Mulla on ollu aika hyvin vuoroja ja välillä ihan hyvän pituisiakin. Oikeestaan tuntuu että en mitään muuta tekkään kun oon kentällä. Juuso on tällä hetkellä yhdessä kalastuskaupassa jeesailemassa. Aamulla sanotaan heipat ja illalla hyvät yöt. :D No onneks kohta loma ja yhteistä aikaa enemmän.


Mun päivät noudattaa aina ihan samaa kaavaa. Aamulla ylös sängystä, lenkkikamat niskaan ja pikainen lenkki ulkona, aamupala, sali (jos on salipäivä), ruokaa nassuun ja töihin. Illasta himaan puuhailee jotain ja oottelee Juusoa. Mun mieletä rutiinit on hyvä juttu. Ainakin jos ne ei oo mitään pakkopullaa. Mun on ainakin helpompi pitää itteni ja mieleni kasassa kun on jonkunlainen suunnitelma. Tai no, en mä tälläsiksi näitä päiviä oo suunnitellu, ne vaan menee niin ja eri osioiden paikat vaihtelee vähän sen mukaan missä oon millonkin duunissa.

Viime viikolla kerkesin sairastaa vuoden ekan flunssan. Perjantaina alkoi tuntuu kurkussa vähän ärsyttävältä ja illalla nousi kuume. Illalla ja seuraavana yönä musta tuntu että en oo pitkään aikaan olli niin kipee, mut joskus aamuyöstä kuume alko laskee ilman mitään lääkkeitä ja aamulla olo oli kuin uudesti syntynyt. Jos ei kurkkukipua ja orastavaa nuhaa lasketa messiin. Menin normaalisti duuniin, mut jätin kaiken treenailun muutamalta päivältä kokonaan veke. Vasta eilen uskaltauduin varovasti salille. Aika heikkoo mut tulipahan käytyy.

Nyt saunaan huuhtomaan mennyt duunipäivä pois, morjens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti