23.12.2014

Joulua viettämään

Nyt on kaikki joulua edeltävät duunit tehty. Olin vielä tänkin päivän toimistolla. Tai siis osan päivästä. Kaikki lähti joulunviettoon puoliltapäivin. Vielä ens viikosta on yksi toimistopäivä, sitten koittaa hommat kentällä. Jännää miten nää mun fiilikset näitä töitä kohtaan vaihtelee. Välillä tuntuu siltä, että ihan jees mennä taas kentälle. Nähä uusia naamoja ja muutenkin saada vaihtelua. Välillä en taas ollenkaan haluis taas mennä sinne. Nyt mennään näissä jälkimmäisissä tunnelmissa. Nyt on ollu niin hyvän pituinen putki Calcuksella, että on jopa vähän haikeeta lähtee veke. Siellä on kiva olla duunissa. Välillä on stressaavaa ja meininki aika huisia, mut se on jees.

Kaiken tän duunimyllerryksen keskellä toi joulun ajatteleminen jääny ihan tosi vähälle. Mitä, nyt se on jo huomenna. Ei ees tunnu siltä. Jengi hypettää lunta. Onhan se ihan nättiä kun tuli valkea joulu. Mua ei olis haitannu vaikka olis ollu synkeempääkin. Valoilla saa loihdittuja kivoja juttuja pimeyteen.

Meijän perheessä on perinteisesti laitettu joulukuusi valmiiksi vasta aattona. Kuusi on ehkä haettu sisälle jo illalla, mutta koristeet sitten vasta aaton aamuna. Mä tein kuitenkin tänä jouluna poikkeuksen ja laitoin kuusen juhlakuosiin jo sunnuntaina. Meillä ei oo koskaan ollu noin "isoa" kuusta. :D Tänään on hoidettu vähän jouluhommia. Mä kävin tekemässä parit businekset mamin kanssa ja myöhemmin käytiin Juuson kanssa moikkaamassa Esaa ja Jonnaa. Juotiin glögit ja vaihdettiin lahjat. Huomenna on tiedossa vähän kaikkea. Puurohengailua, kirkkoreissu Askolaan ja illaksi mun vanhempien luokse Louhelaan. Perus joulunviettoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti