27.11.2014

Heipparallaa!

Mulla oli eilen viimeinen päivä kentällä muutamiin viikkoihin. Maanantaina meen Calcukselle ja oon siellä melkein jouluun saakka. Vaikka kentällä onkin ollu nyt ihan mukavaa viimeaikoina, oon kuitenkin ihan fiiliksissä menossa taas muihin hommiin. Töitä pitäis olla aika paljon ja sehän passaa. Ens viikosta alkaa siis kiva joulun odotus ja se menee mukavasti töiden parissa. Sen jälkeen voi rauhoittua taas hetkeksi.


Meillä molemmilla on loppuviikko vapaata. Vähän tuntuu hassulta kun tällä viikolla on vaan kaks päivää töitä, mut onneks menny viikonloppu vähän kompensoi sitä. Tänään oli kiva nukkuu vähän pidempään, hoitaa aamurutiinit rauhassa ja puuhailla omia juttuja sen jälkeen. Juuso lähti pikakopasulle Vantaankoskelle ja mä lähin salilla. Mäki olisin halunnu mennä kalaan, mut valitsin tällä kertaa mieluumin oman treenin. Seuraavat treenit menee varmaan vasta ihan viikon lopulle tai ens viikon alkuun. Olin salilla yksin, se oli aika jepaa!


Ollaan kohta lähössä laivalla. Siksi loppuviikko piti ottaa vapaata. Laiva kohti Tukholmaa lähtee viiden jälkeen. Messissä myös Esa ja Jonna. Tosi kiva lähtee tälläselle minilomalle. Laivat ei tosin oo mulle mitään herkkuu, mut kyllä se hyvässä seurassa menee. Mun risteilykokemukset voi laskee kahden käden sormilla. Suurin osa niistä on ollu Tallinaan ja ne on ollu ihan jees, koska itse laivamatka ei kestä kun pari tuntia. Siistii päästä pikavisiitille Tukholmaan. Oon käyny siellä vaan kerran aikaisemmin pari vuotta sitten. Sillon oltiin Juuson possejen kanssa. Tää on eka kerta kaveriporukalla. Eiku oltiinhan me Juuson ja Janin kanssa Baltic Princessin kalastusristeilylla keväällä. Sillon ei päästy maihin ollenkaan, vaan lilluttiin 22h Turun ja Tukholman välillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti