26.10.2014

Viiskytvee partyt

Eilen oli juhlahumua. Yksillä perhetutuilla oli synttärikemut, pariskunnan molemmat puoliskot täytti tänä vuonna 50 ja nyt oli yhteispartyt. Ennen juhliin lähtöä mä hengailin kotona selaillen matkoja. Valitsin vaatteita (ilman kriisiä woop woop...) ja kirosin kiharrinta. Miks hiusten laittaminen on niin hankalaa? :D Viivi ja Nasse tuli meille vähän ennen lähtöä. Viivi tarvitsi taas jeesiä meikkaamisessa kun tytsykän käsi on edelleen kipsissä.


Kemut järkättiin Jätkäsaaressa, paikkana Golden classics car show & café. Se on vintagehenkinen kahvila/baari ja se sijaitsee ihan länsiterminaalin vieressä. Tosi siistin näköinen mesta! En oo ennen käyny. Wili ja Tarja oli järkänny hyvää Aasialaista ruokaa. Paikalla oli myös Julia, näitten kahen tyttö. Ei olla nähty piiiiiiitkään aikaan, oli ihan superkivaa treffata taas. :) Ollaan Jullen kanssa tunnettu ja hengailtu yhessä oli 20 vuotta. Kun Julle syntyi 92, mä olin jo sillon sairaalassa kattomassa uutta tulokasta.










Paikalla oli neljä bändiä. Wili itse soitti niistä kolmessa. Kaksi me kerettiin nähdä niistä kaksi.






Mun ja Juuson oli pakko alkaa hipsiä kotiin päin vähän yli puolenyön. Juusbella oli töitä aamulla, joten nukkuminen oli aika hyvä vaihtoehto. Julle ja Sami lähti meidän kanssa samaa matkaa. Juhlissa oli mukava tunnelma ja kaikki oli kivasti järjestetty. Mä oon jo vähän alkanu miettii jos itsekkin pitäis jotkut vähän isommat kemut ens kesänä kun täytän 25. Pohdinnassa on muutamia eri mestoja. Katsotaan mihin päädyn, vai pidänkö isoja synttäreitä ollenkaan. Mä kyllä ihan tykkään juhlien järjestämisestä, oli syy mikä tahansa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti