24.10.2014

Eka syysflunssa

Vähän on ollut taas hiljaista tässä elämässä viimeiset päivät. Just ennen viikonlopun kylpyläreissuu alkoi tuntuu pientä flunssan poikasta. Viikonlopun aikana se vaan yltyi ja sunnuntaina olinkin jo jäätävässä flunssassa. En ees muista millon olisin ollu niin kipee ja tukossa. :D Onneks ei kuitenkaan tullu kuumetta. Yhtenä päivänä tais olla lämpöö vähän. Alkuviikosta mulla piti olla töitä Calcuksella, mutta siirrettiinkin ne loppuviikkoon ja ens viikon alkuun. Aika nappi veto, kun tulin sopivasti kipeeks! Olin ajatellu ottaa vuorot kentältä, mut en sit niitäkään viittiny. Parantelin flunssaa. Yhtenä aamuna käytiin Juuson kans kalassa Vanhankaupunginkoskella. Hurrrrrr.


Jos pientä kalareissua ja ei lasketa, olin neljän seinän sisällä sunnuntai illasta keskiviikkoiltaan. Vaikka välillä tuntu et seinät kaatuis päälle kun ei pääse mihinkään, jotenkin mä myös kerrankin nautin olostani tekemättä oikeestaan mitään. Vähän ärsytti kun ei päässy salille, mut ei sekään niin maata kaatavaa ollu. Juuso oli töissä ja omissa menoissaan päivät, mä kirjoittelin toista blogia, join teetä, sidoin perhoja ja vaan olin. Ihan hyvä hengähdystauko. Syksyisin kaikki tuntuu aina astetta raskaammalta, vaikka työt ja muut menot olis ihan samalla mallilla kuin muulloinkin. Aika kreisii miten pimeetä on jo aikaisin illalla, samoin aamulla.

Eilen menin töihin ekan kerran sitten viimeviikon. Aamulenkin jätin edelleen ihan suosiolla väliin, vaikka just puhuni että ajoin ne taas alottaa. Oon joskus tehny sen virheen ja alottanu urheilun vähän liian aikasin ja saakin kärsii vielä pitempään. Töiden jälkeen lähin suoraan Itikseen, jossa treffasin Juuson, Päivin ja Leevin. Katja ja Sami on häämatkalla ja Päivi pitämättä huushollia kasassa. Päivi pääs hetkeks puuhailee omia juttujaan kun me pidettiin seuraa Leeville. Jäbät leikki hippaa kotimatkalla. Leevi oli ihan kikseissä kun Juusosta.


Jälleen kerran meni päivät sekaisin kun "työviikko" alkoi torstaista. Tänään on jo perjantai ja seuraavaksi siirrytäänkin viikonlopun viettoon. Eilen varmistui kivoja uutisia Calcukselta. Joulukuu on sen verran kiireinen, että auttavat kädet on tarpeen. Lähes koko joulukuu menee kivoissa hommissa. Ens viikon loppupuolelta alkaa putki lentokentällä, ehkä senkin jaksaa taas paremmin kun tietää että myöhemmin on muita töitä.



Tähän viikonloppuun tulee yhdet kemut. Meidän perhetutuilla on huomenna synttärijuhlat Jätkäsaaressa. Tänään voisin ehkä yrittää jo salille, kun vointi on normi. Oon viimeisen kuukauden aikana käynyt aika vähän treenaamassa. Monta viikkoa on mennyt vaan parilla salipäivällä. On ollu kaikkia menoja ja nyt olin kipeenäkin. Mun mielestä kaikkein ärsyttävintä on palata salille sen jälkeen kun ei oo tehny oikeestaan mitään. Tuntuu että ei jaksa treenaa kunnolla ja koko olemus tuntuu jotenkin lölleröltä. Se ei hirveesti motivaatiota nosta. Salin kaikki seinät on peliä, enkä oo oikein koskaan rakastanut omaa kuvaa muutenkaan. Innolla siis odotan illan treenejä. Noooot. Vähän olis hinkua ulkona urheiluun, mutta noi kelit ei nappais. Vielä menee hetki että tottuu kylmyyteen. Voi kyllä olla, että ei niihin edes nyt kerkee totutella kun viikonloppuna pitäis jo lämmetä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti