30.9.2014

Viikonloppu

Perjantaina pääsin töistä vähän aikaisemmin. Ihan kivaa kun oli kuitenkin perjantai ja mulla vähän tekemistä. Säntäsin kaupan kautta kotiin tekemään pizzaa. Pari dudea oli tulossa meille viettää iltaa. Mun tekemä pizza uppos kaikkiin hyvin! Eka kerta kun tein gluteenitonta pizzaa. Munkin mielestä se oli oikein hyvää. Oikeastaan se oli parasta mitä oon koskaan tehny. :D Ilta meni perhoja sitoessa ja kertoessa kalajuttuja.



Lauantaina oli nätti keli. Lähettiin Viivin kanssa Vanhankaupunginkoskelle totetuttamaan pientä valokuvaproggista liittyen VKK:n patoon. Mulla oli duunikamera lainassa ja olin ihan fiilareissa kameran takana. Vähän erilaista kuvaamista kun töissä. :D Valmiin kuvasarjan voi käydä tsekkaamassa täältä.




Lauantai iltana mentiin Juuson perhetutuille illanistujaisiin. Oli hyvää ruokaa ja kiva meno. Vähän harmitti oma väsymys, joka sai mut nuokkumaan sohvalla pariin otteeseen. Oon tässä muutamassakin eri postauksessa valitellut väsymystä eikä se oo vieläkään helpottanut, vaikka nukunkin ihan hyvin. Muutenkin tuntuu että en oo tällä hetkellä ihan terve. Keväällä kaikkien kauheuksien jälkeen olo parani tosi paljon ja tunsin voivani tosi hyvin, mut nyt on tullut vähän takapakkia. Oon menossa lääkäriin kuukauden päästä.

Sunnuntaina Juuso oli soittamassa ja mä kävin salilla. Loppupäivä meni kölliessä himassa, vaikka olis ollu ihan kivaa olla ulkona. Eilen vaihtui taas duunit. Mun piti olla Calcuksella kolme viikkoa putkeen, mut aikataulujen muutoksesta johtuen se vähän siirtyi ja oonkin tän viikon lentokentällä. Eipä haittaa kun tietää että kohta pääsee taas eri hommiin. :) Yövuoroonkin on kyselty, mut taidan jättää väliin tän väsyn takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti