31.8.2014

Viikonloppuja

Tää viikonloppu meni töissä. Vuorojen välissä kerkeks kuitenkin onneks tehdä muuta. Pe mulla oli vapaa, tai siis samana aamuna olin vasta päässyt töistä klo 6.00. En saanu nukuttuu kunnolla ja päivä oli aika sekava. Juuso meni illaksi duuniin ja mä jäin himaan. Lösähdin vaan sohvalle tuijottaa koneelta juttuja ja sainkin vielä pariksi tunniksi unta. Huh. Heräsin kuuden maissa ja kiiruhdin Myrtsiin. Siellä oli joku Nuori Vantaa tapahtuma, jossa Tomppa oli vetämässä soolosettiä. Kävin räpsimässä pari kuvaa.




Illaksi menin pitkästä aikaa Saapaspartioon. Taisin edellisen kerran olla joskus keväällä. Ilta oli aika rauhallinen, mutta pari kohtaamistakin oli. Mukavaa turinaa vähän nuorempien tyyppien kanssa. Musta on niin outoo kun en ite tunne itteeni mitenkään kovin vanhaksi ja erilaiseksi verratuna esim lukiolaisiin, mut ne pitää mua jotenkin kauheen aikuisena kun menee juttelemaan "työasioissa". Pakkohan siinä on jotain eroa olla jos on 16 tai 24, mut silti en tunne jotenkin vielä kuuluvani aikuisiin. No en kyllä teinikään taida enää olla. Jotain siltä väliltä? Ehkä sitä ei tarvii eritellä. Oon Peter Pan.

Lauantaina nukuttiin pitkään. Tuntu ihan hyvältä saada yövuorojen univelkoja veke. Jos nukkuu pitkään ja hyvin, miksi silloin usein tuntuu paljon väsyneemmältä herätessä kun lyhyemmillä unilla? Mun piti lähtee töihin yhden aikoihin. Sitä ennen kerettiin hetki hengailla Juusben kanssa yhessä ja käydä kaupassa.


Illalla saatiin vieraita. Juuson täti miekkosensa kanssa tuli meitä moikkaamaan. Mukava myös pieni Leevi. Juuso opetti Leeviä pelaamaan Angry Birdsiä. Hetki meni opetellessa, mut sit siitä tuli hitti!



Myöhemmin illalla vietettiin laatuaikaa kahdestaan. Tosi romanttista, istuttiin tietokoneella ja katottiin Katsomosta ohjelmia. :D No muut jutut oli ihan kohdillaan, viiniä ja juustoa illan hämärtyessä. Kuminajuusto oli törkeen hyvää, mut punkusta tuli vaan paha olo. Juotiin vähän reilut lasilliset vaan. Oon aina tykännyt viineistä tosi paljon, mut nyt ei vaan jotenkin pudonnut... Sama ällöhkö olo jatkui vielä aamullakin. Täh?




Myös sunnuntaina oli duunia. Vaivaiset neljä tuntia, mutta onneks oli tuplaliksa. Mulla on ollut nyt ihan hyvä tuuri vuorojen kanssa. Noin viikkoon on mahtunut kaksi sunnuntaivuoroa, kaksi yövuoroja ja vielä muutama normaali neljä h vuoro. Vähän paremmin tulee rahaa, joka reissun jälkeen on aika jees.

Työpäivän jälkeen oli kutsu vanhempien luokse syömään. Ne tuli eilen Kreetan reissulta. Kutsu olis koskenu myös Juusoa, mut jäbällä oli myöhäinen iltavuoro. Muuten oli koko lössi koossa eli oma perhe ja komeemmat puoliskot.



Kentälle oli ihan kivaa mennä reilun kuukauden tauon jälkeen, mut on ihan jees että taas meen takaisin Calcukselle. Luulen että mun polvi on ihan samaa mieltä. Se on ollu aika kipee, kun rasitusvamma räsittuu entisestään fyysistä työtä tehdessä. Oon syöny särkylääkkeitä jotka on määrätty mulle koviin menkkakipuihin aikoinaan. Niistä on ollu jonkun verran apua, mut en tykkää syödä niitä putkeen kauheen pitkään kun niissä on vähän tarkemmat rajoituksen kun esim buranassa. Panadolista ei ollut mitään hyötyä. Seuraavaksi kokeiluun lähtee burana. Onneks jalkaa ei tarvitse nyt rasittaa pariin viikkoon, kun oon lähinnä vaan toimistolla. Juoksukieltoakin on noudattanut tunnollisesti, vaikka olis kiva lähtee kunnon lenkille. Olis niin mukavat säätkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti