16.7.2014

Vapaapäivän picnic

Viikonloppu meni kokonaan töissä molemilla, joten vietettiin "viikonloppua" vasta alkuviikosta. Mä olin taas ihan varma että maanantai on lauantai... Maanantain aamupäivä meni matkajuttuja hoitaessa.  Juuso kävi testaa paria siimaa ja ostikin yhden. Yhta siimaa käytiin viskomassa Vantaankoskella. Tai siis Juuso viskoi, mä välttelin sadetta puun alla. Mulla oli päällä vaaleet housut, joista en oo ihan varma tykkäänkö vai en. Hmmm...



Iltapäivällä meijän piti nähä paria kaveria, mutta se meni vähän puihin. Eipä siinä mitään, sit hengattiin kahdestaan. Käytiin kaupassa ostaa vähän picnicsyötävää, napattiin pullo valkkaria messiin ja lähettiin ulos. 



Mun teki ihan hirveesti mieli halloumia. Täytyi siis hankkia.



Jossain vaiheessa mun vanhemmatkin kävi moikkaamassa ja myöhemmin illalla mentiin porukoille kyläilemään hetkeksi. Juotiin parit gin tonicit ja lähettiin kotiin. Illanvietto ei kyllä loppunut siihen, vaan jatkettiin sitä ihan kahestaan himassa... niinkin pitkään että seuraavana päivänä oli aika tajuton darra. Hahahah. Hyvä me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti