17.6.2014

Lentokentän yössä

Nyt on elämäni ensimmäinen yövuoro takanapäin. Olo on hieman väsysyt. Tuntui ihan hassulta mennä työpaikalle eilen illalla ihan ihme aikaan. Mua myös vähän jännitti, yövuoroa tekee ihan eri sakki kun päivää eikä siellä ollut mulle tuttuja kun ihan pari tyyppiä. Mua oltiin peloteltu että yön tyypit on kauheita hiippareita!

Mulla alkoi vuoro klo 22. Olin yrittänyt aamulla nukkua pitkään ja sain mä otettua parin tunnin lisätirsat vielä iltapäivällä. Oli hauskaa katella miten aurinko laski ja taas nousi. Ihan kokonaan aurinko ei kuitenkaan laskenut. Se tuli mulle vähän yllärinä! Jos muutamia pitkälle venyneitä baarireissuja tai festareita ei lasketa mukaan, oon valvonu koko yön viimeks muistaakseni ala-asteella. Ekalle tauolle päästiin jo vähän yli puolen yön ja toiselle neljän maissa. Sinne pääsy vähän venyi, mutta ei haitannut.


Mikään vuoro ei oo koskaan mennyt näin nopeesti kuin tämä! Vuoro loppui klo 6.00 ja musta tuntu että justhan mä tulin. Mitään kauheeta väsymystäkään ei kerenny tulla missään vaiheessa oikeestaan. Veikkaan että talvella asiat olis voinu olla vähän toisin. Katsotaan, ehkä mä tuun yövuoroon vielä joskus uudestaan.

Tulin himaan vähän vaille 7. Juuso oli sikeesti untenmailla, mäkin yritin mennä heti nukkumaan. Aika nopeesti tuli uni mutta heräsin jo 2,5h jälkeen enkä saanu enää nukuttuu. Nyt on vähän höpsähtänyt fiilis. Oon tänään iltapäivällä näkemässä Jonnaa, toivottavasti en puhu ihan höpöjä! Nyt mulla alkoi viikon vapaat! Huomenna lähdetään Juuson kanssa mökille, jossa vietetään myös juhannus. Ihanaa päästä mökille relaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti