3.5.2014

Vapun jälkeisiä fiiliksiä

Päivät on jälleen ihan sekaisin kun vappu oli keskellä viikkoa. Vappupäivänä oltiin moikkaamassa mun vanhempia ja vanhoja naapureita. Liityttiin seuraan vasta aika myöhään kun nukuttiin aika pitkään. Kemutuspitoiset lähiviikot teki vissiin tehtävänsä muutenkin vähän väsähtäneeseen fiilikseen kun heräsin to aamuna taas unihalvaukseen. Hyi, mut nyt olin jo aika rauhassa kun tiesin että se on taas sitä. Odotin vaan että se loppuu. Perjantaina jatkui duunit ja fiilikset oli ihan niinku olis ollu maanantai.


Perjantai oli super väsyny päivä. Edellisenä iltana oli ollu kunnon liskodisko ja unien saldoksi jai vaan muutama tunti. Nukutuin tunnin pommiin, mut olin kuitenkin ihan ajoissa töissä. Toimistolla ei edes ollut paljoo possee, kun monet piti sillon lomapäivän. Mäkin lähin jo tuntii aikasemmin veke.


Eilen illalla alkoi menee pahasti hermo kun kone alko taas tilttailee. Siitä kerkesinlin tilittää jo edellisessä postauksessa... Ottaa kyllä nuppiin niin paljon että huh huh. Piti päivittää blogia ja mennä salille, mut salikin meni puihin kun ihmettelin hassuu oloo ja sit mulla olikin 37 astetta lämpöö. Eihän se paljon oo, mut just sen verran liikaa että salille ei voinut mennä. Sekin pisti mieltä matalaksi. Olin siis koko illan himassa, katoin telkkaria ja odotin että Juuso tulee töistä.

Tänään nukuttiin pitkään, univelkoja pois. Teki muuten hyvää. Eilinen lämpöily ja väsy oli poissa ja kun mentiin salille, jaksoi tosi hyvin kaikkee. Kantsis nukkuu välillä! Salin jälkeen kerettiin hetki hengaa vielä yhessä himassa kunnes Juuso lähti taas töihin ja mä lähdin käymään Viivin ja Nassen luona.





 Täällä mä oon vieläkin. Tulin lainaamaan Viivin konetta. :D Viivillä oli joku kivikautinen photari, jota on hassu käyttää CS5 ja CS6 jälkeen, mut photari kuitenkin! Katotaan miltä tää postaus tulee näyttämään, mulla tuppaa aina olee kauheesti ongelmia kun yritän postata PCltä. Varsinkin jos kyseessä Windows 7. Oon päivittänyt joskus myös koneelta jossa oli Vista, eikä sen kanssa ollu ongelmaa. Voi mä kaipaan omaa macia, mut onneks pääsin nyt edes tänne tekemään juttuja. :)

Palaillaan taas joskus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti