7.3.2014

Tukkaa kuosiin

Kun leikkasin otsatukan, alkoi mun hiuksen näyttää tosi tummilta. Tai tummilta ja tummilta, mut ainakin tummemmalta kun sillon kun mulla on sivujakaus. Otsatukan myötä se piti laittaa keskelle ja kaikki Thaimaan auringon vaalentamat kohdat meni piiloon. Aloin taas haikailee kunnolla vaaleen tukan perään. Ainahan mulla on jonkun asteinen vaalee ollu, mut nyt halusin taas vähän vaaleempaa. Värjäysurakkaan siis.


Mietin kampaajalle menemistä, mut piheys iski ja kaupan värit alkoi lämmittää mieltä enemmän. Juuson täytyi toimii kampaajana kun siskot tai mami ei kerenny jeesaamaan. Juusosta tulee vielä mun henkilökohtainen kauneudesta huolehtija... Värjäys onnistui lopulta hyvin, vaikka aluks hermoilinkin Juuson puolesta kun eihän se nyt kenenkään tukkaa ollu koskaan värjänny. Enkä mäkään ite omaani.

Kaupasta valitsin Schwarzkopfin uuden Nectra Colorin. Värinä Pearl Blond. Taitaa olla vähän samanlaista settiä kun esim Garnierin Olia? Korjatkaa jos oon väärässä, en mä näistä niin tiiä. Olin tyytyväinen tähän tuotteeseen, väri ei haissut pahalta ja koskaan mun tukka ei oo tuntunu näin hyvältä värjäyksen jälkeen. Tai oikeestaan näin normaalilta. Musta tuntuu et usein tukka tuntuu tosi oudolta, ohuelta tai karheelta (varsinkin märkänä) värjäyksen jälkeen, mut nyt ei tullut mitään tollasta.

Väristä tuli mun makuun ehkä vähän liian keltainen, mut sitähän saa hopeeshampoolla korjattua! Tänään teen ekan hopeepesun. Katotaan miten käy! On tää letti ihan kiva näinkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti