24.3.2014

Sunnuntain shoppailut

Eilen vietin taas vapaapäivää yksikseni. Mulle tuli fiilis että nyt mä haluun mennä shoppailemaan. En oo vähään aikaan ostanu mitään kivaa uutta ja pari päivää sitten oli palkkapäiväkin. Odottelin että kello tuli 12 ja lähdin Myyrmanniin. Mannin mestat on kyllä aika koluttuja, mut voi sieltä aina välillä jotain löytää.


Kiersin H&M, Seppälä, Gina Tricot ja kaikki muutkin vaatekaupat. Hennesillä testasin varmaan kahtakymmentä eri vaatetta, mut mikään ei sopinut. Mä en tajuu miks välillä on niin vaikeeta löytää oikeen kokoisia vaatteita. Tuntuu et mikään koko ei istu kunnolla mulle. Se ketuttaa aika paljon... Seppälästä löysin kuitenkin kaikkee kivaa pientä. Koruja, vöitä ja tollasta stuffia. Oli halpaa!


Niittijuttuja ei koskaan voi olla liikaa. Vaikka mun tyyli aina välillä muuttuis johonkin suuntaan, niitit on ja pysyy. :D Niistä en voi luopua! Tollasia vöitä en oo nyt hetkeen käyttäny, täytyy aloittaa taas. Eilen mulla oli myös pitkästä aikaa mekko päällä ihan arkena. Joskus käytin mekkoa melkein aina. Ehkä nekin pääsee uusiksi käyttöön kun kevät tulee. Mä muutenkin kaipaisin nyt jotain muutosta mun tyyliin. Niin mihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti