3.3.2014

Sano muikku!

Vapaapäivä oli taas nopeesti ohi ja uusi duuniputki alkoi. Nyt on viisi päivää töitä, eli periaatteessa ihan normaali työviikko, mutta sillä erolla että se alkaa jo sunnuntaina. Tai itseasiassa kuusi päivää tulee putkeen, mutta viimeinen niistä menee yksissä kuvauksissa eli eri työpaikassa. Mulle iski viikonlopun aikana pieni flunssa, mut menin kuitenkin eilen töihin. Ei ollu lämpöö tai mitään ja olo sillein ihan ok.


Kuvassa oleva laukku on Ukin vanha, tai Mummon, en oo ihan varma kumman mut kuitenkin sieltä meijän mummolasta. Mä tykkään kauheesti vanhoista nahkalaukuista. Tää on jostain Italiasta ostettu joskus.

Olin kentällä taas reiluu tuntia ennen vuoron alkua. Taukotilassa ei ollut ketään, oli ihan jees olla siellä hetki yksin, syödä eväitä ja lukee viikonlopun Iltistä. Hirveesti ei olis huvittanu mennä ulos, kun oli taas niin kauniin harmaata joka puolella. Aamupäivästä satoi luntakin... Tai jotain sinne päin. Loskaskeidaa.



Illalla töiden jälkeen mä tein pitkästä aikaa ruokaa. Musta on jotenki tullu taas vähän laiska ruuan suhteen ja se on vähän tyhmää. En jaksais tehä ruokaa, mut en myöskään haluu syödä mitään eineksiä joten syön usein vaan leipää tai rahkaa tai jotain tollasta ei kunnon ruokaa. Vuorot menee Juuson kanssa niin ristiin, että ei olla kovin usein yhtäaikaa kotona syömässä. Eilen oli kuitenkin erijuttu! Juuso oli viemässä rumpujaan treenikselle ja mä tein sillävälin meille ruuan. 

Kaikki ei kyl sit menny ihan putkeen, kun Juuson aikataulut venyi kahdella tunnilla siitä mitä oltiin aluks puhuttu. Lopulta päästiin kuitenkin syömään yhdessä. Tein paistettuja muikkuja ja perunamuussia.



Muussi on vähän raffin näköistä kun en jaksanu kuorii perunoita... :D Hyvää se kuitenkin oli! Meijän toinen mummo tekee maailman parasta perunamuussia ja mä oon vuosien varrella yrittäny opetella tekee yhtä hyvää. Aika lähelle jo menee, vaikka itse sanonkin. Muikutkin oli hyviä. Ilta jatkui mukavasti sohvalla kattoen Putouksen uusintaa, kun Juuso missasi alkuperäisen finaalijakson. Tänään olo on räkäisempi kun eilen, mut vieläkään ei oo lämpöö joten duunit kutsuu. Salin oon joutunu skippaamaan, joka tietenkin ärsyttää mut pakko ottaa iisimmin. Jos vaikka huomenna olis jo paremmassa kuosissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti