19.3.2014

Lentokonesiivoojat Megazonessa

Eilen vietettiin Sodexon henkilöstöjuhlkaa a.k.a. pikkujouluja. :D Kuinka ollakkaan, aina kun on ollu tälläset vastaavat kemut, oon just sillä hetkellä jossain muualla duunissa. Pari aikasempaa kertaa olin Cityllä ja nyt lähdin juhlimaan suoraan Calcukselta. Viime vuoden kemut missasin ihan kokonaan, kun olin lähes koko vuoden kentältä pois. Tänä vuonna paikalla oli paljon possee! Joku reilu kuutisenkymmentä.


Tän vuoden paikkana oli Megazone!! Ollaan oltu Megazonessa SXO porukan kanssa aikasemminkin, mut eri paikassa. Nyt oltiin Flamingossa, en ollu edes tajunnu et sielläkin on sellainen. Juusokin oli tänä vuonna messissä ja ensimmäistä kertaa Megazonessa.




Megazonessa oli ihan superhauskaa! Niinkuin viimeksikin. Meitä oli kuusi joukkuetta. Aluks pelas kaikki, sen jälkeen oli jumbofinaali jossa kolme huonointa joukuetta pelas vastakkain ja viimeisenä kolme parasta joukkuetta. Meijän tiimi voitti luuserifinaalin hahah. Mun mielestä on siistii et työpaikat järkkää kaikkee tällästä välillä. Yhteishenki kasvaa ja on välillä hauska nähdä työporukkaa muuallakin kun töissä. Suurin osa jengistä lähti vielä stadiin jatkoille, mut me Juuson kanssa tultiin vaan kotiin. Mua vähän harmitti ku ei menty, mut toisaalta ihan hyvä, olihan mulla kuitenkin seuraavana päivänä taas herätys klo 6...

Nyt kun on ollu taas jonkun aikaa pois kentältä, alkaa jo vähän kaipaa sinne jollakin tavalla. Ens viikolla sit! Sen jälkeen varmaan valitan taas kuinka alkaa olla ikävä takas Calcukselle. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti