7.1.2014

Höpönlöpinää

Muutama päivä tullu taas taukoo kirjottamisesta... Mun on ollu vähän vaikee tulla kirjottaa mitään. Ei oo tapahtunu mitään kummempia. Olin kipeenä, menin töihin, normihommaa. Oon ollu jotenki vähän väsähtäny. Tammikuu on mulle aina se paskin kuukausi. Onneks tänä vuonna puolet siitä voi olla jossain ihan muualla. Ei oo syysmasis vaan tammimasis. Aina sama juttu. Osaakohan joku muuten jeesaa miten saa suupielet kuntoon jos ne on ihan ruvella? Mulla on ollu toinen suupieli ja osa huulesta aika huonossa hapessa jo monta viikkoo. Se on vähän ärsyttävää kun syöminen ja esim nauraminen sattuu...


Tossa kuvassa ei edes näytä pahalta, mut oikeesti se on aika kauhee. Tossa on siis ihan kunnon haava. Ehkä mulla on joku puutos jostain vitamiinista? Musta myös tuntuu että multa lähtee tukkaa nyt jotenki paljon enemmän kun ennen ja kynnet on aika hauraat. Olis kiva ainakin tää suu saada kuntoon ennen Thaireissua, kun aina jos syö jotain vähänkin tulisempaa ruokaa, menee huuli enemmän huonoon kuntoon.


Eilen tuli vanhat vuoden takaiset muistot mieleen. Eilen oli taas se päivä kun uusi saapumiserä alotti intissä. Se päivä oli ihan kamala. Nyt pari kyyneltäkin vuodatettua kun kelasin mitkä fiilikset sillon oli ja kun mietin miltä monista tytöistä nyt tuntuu. Vaikka se kuulostaa ehkä pieneltä jutulta monien mielestä, että puoliso lähtee inttiin, se ei todellakaan tunnu siltä. Usein puhutaan muijien fiiliksistä, mut ei se vättis oo helppoa jätkillekkään. Vuosi sitten oltiin molemmat Juuson kanssa aika hukassa. Ne viimeiset heipat siinä kotioven suulla silmät punasena, ei ollu mitään herkkuu. Mä oon niin onnellinen et se on ohi.


Hah, vielä mä jaksan pauhaa tästä aiheesta... Se vaan on yks isoin juttu mitä mun ja Juuson elämässä on ollu. Vieläkin sen ajattelu pistää tunteelliseks, vaikka elämä muuten rullailee ihan hyvin. Jännää miten erilailla tyypit sen kokee. Kaikki varmaan jonkun verran ikävöi, mut toisille se vaan on helpompaa ja joillekkin vaikeempaa. Hienoja analyysejä... Toivin kaikille jaksamista tuleviin aamuihin!!

 Alan tästä pikkulhiljaa lähtee töihin päin. Tänään 2/10 vuoro ennen tulevaa reissua. Siihen on siis enää vähän vajaa kaksi viikkoa. Thaimaan lämpö, täältä tullaan.

4 kommenttia:

  1. Jos en ihan väärin muista ni b-vitamiinin puutos aiheuttaa ainakin tota huulten halkeilua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäkin vähän mietiskelin et voiskohan olla :)

      Poista
  2. Löysin ihan sattumalta googlen kautta sun blogin.. Kiva lukee muiden kokemuksista, ku poikaystävä alotti just maanantain intin, enkä tiiä yhtään mitä odottaa. :/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva :) Kauheesti tsemppii sulle koitokseen ja täältä saa kyllä käydä vuoden takaisia vuodatuksia lukemassa.

      Poista