5.10.2013

Calcus TGIF

Perjantai aamu. Lenkki, puuro, kahvi. Aurinko nousee, nätti syksyinen sää. Juuso jää taas kollottelemään sänkyyn kun mä sanon heipat ja lähen kohti Martsarin asemaa. Olis tehny mieli jäädä viereen. :) Juusolla oli kokonaan vapaa päivä. Junassa treffasin siskoja, Viivin ja Veeran.


Nekin oli matkalla töihin. Ollaan kaikki töissä Helsingin puolella. Yhessä aina päivitellään kalliita lippuja, kun joutuu ostamaan seutuaikaa matkakortille. Veera sai nyt photarista hienot pleksit, koska mä olisin varmaan tullu nirhatuks muuten. :D Nyt on ihan cool.


Työpäivä meni aika nopeesti. Olit yhdet kuvaukset, jotka sit olikin peruttu mut mulle ei ollut tullu tietoa. Onneks oli kiva sää eikä Keilaranta oo kovin kaukana. Töiden jälkeen lähettiin duuniporukalla keilaamaan. Meil on aina suunnilleen kuukauden viimeisenä (vai olikohan se sittenkin ekana?) perjantaina TGIF päivä, jolloin tehään jotain yhdessä. Nyt se osui kuun alkuun. Keilaus oli Salmisaaren isolla liikuntakeskuksessa. Ihan duunipaikan lähellä.



Mä olin ihan sysäpaska jälleen kerran. :D Toisiksi huonoin. Pidettiin hienosti Tiian kanssa perää, muille tuli parempi mieli! Ihan kivaa oli silti. Kun keilaamisaika päättyi, lähettiin keskustaan syömään. Meillä oli pöytävaraus Glogatanista. Se on Kluuvin GLO hotellin ravintola. Mä tilasin pihviä. Niinkun moni muukin.



Sisäfile oli hyvää! Ei se kyl voi koskaan varmaan olla pahaa... Se musta oli vaan vähän outoa, että pihvin kanssa tuotiin ranskalaisia ja KETSUPPIA! Sisäfile ja ketsuppi ei vaan kuulu yhteen mun mielestä. No ne tuli onneks erikseen, että ei tarvinnut sotkee keskenään. :)

Koko porukka ei ollut messissä illan riennoissa, mut aika moni kuitenkin. Tää oli mulle eka kerta mukana, jos meijän kesäpäivää ja yksiä tupareita ei lasketa. Kun Juuso oli intissä ja tuli perjantaina lomille, ei mun kauheesti tehny mieli lähtee minnekkään rilluttelee muitten kanssa. Nyt kun intti on ohi, eikä näkemiset jää vaan viikonlopuille, voin paljon paremmin mielin lähteä. Osa porukasta lähti kotiin syömisten jälkeen ja osa Bläkin synttäreille jatkoille. Mä kuuluin niihin ketkä lähti kotia kohti. Mukavaa oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti