7.8.2013

Tervetuloa kotiin

Aaah, nyt se on bäk! Eilen tuli MacHuollosta soitto, että kone on valmis ja sen saa tulla hakemaan. Kävin eilen iltapäivällä noutamassa sen. Huollonhinta oli sen 604e, niinkun jo aikasemmin oli tiedossa. Soitin samantien myös sinne vakuutusyhtiöön ja täydensin kaikki sinne tarvittavat tiedot. Virkailija sanoi, että saan varmaankin jo tällä viikolla rahat takaisin. Mun osuudeks huollosta jäi vaan reilu 80e. :)



Nyt kun on ollu ilman konetta, niin outoa kyllä, en edes eilen illalla kaivannut sen ääreen istahtamista. :D Kyl tää varmaan taas kohta tasaantuu ja oon naama kiinni ruudussa suurimman ajan mitä oon kotona haha... Ainakin aamukahvi + aamudataus sessiot alotin jo tänään. Se on parasta aamuviihdettä.

Työt on alkanu ihan kivasti. Oon käyny jo parissa kuvauksissa ja vielä olis neljät tälle viikolle jäljellä. Ihan kivalta on tuntunu palata töihin. Ainoo mikä tällä hetkellä vähän ärsyttää, on noi kuumat säät! Ihan kiva siis että vielä kesä jatkuu, mutta töihin pukeutuminen on vaikeeta kun ulkona on hullun kuuma ja meijän toimistolla aika kylmä. :D Mä olisin jo muutenkin valmis lopettaa tän kesän. Ihan hyvä kesä takana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti