9.8.2013

Kuuma kuvauspäivä

Eilinen päivä oli kuvauspainotteinen. Mulla oli päivän aikana kolme keikkaa ja vasta kahden ensimmäisen jälkeen pääsin käymään toimistossa. Ekat kuvaukset oli ABB:llä Pitskussa. Ainakin mä luulen, et se oli Pitskua. :D Ekojen ja tokien kuvauksien välissä mulla oli aikaa, joten kävelin vähän ulkona. Sää oli supersuper lämmin ja hiostava. Kuvauspaikan vieressä oli tällänen kiva mesta:




Kun sain käppäilystä tarpeekseni, hyppäsin dösään ja lähdin keskustaan. Oli lounasaika. Hetken aikaa mietin potentiaalisia lounasmestoja. Päädyin Kiilaan, jossa oli caesar salaatin pekonilla. Namnam.


En oo hetkeen saanu niin hyvää caesarsalaattia. Harmi vaan, että mulla tuli ton mätön jälkeen ihan törkeen paha olo. Meinas laatta lentää. Seuraavaan kuvaukseen oli vielä tunti ja se oli Cafe Carusellissa Kaivarissa. Päätin kävellä sinne, jos vaikka huono olo menis veke. Kivat oli kävelyreitin maisemat.




Ei ihan hirveesti hellittäny se huono olo, eikä sitä yhtään jeesannu se että ulkona oli hullun kuuma ja hiostava. Kuvaukset hoidettiin aika nopeesti, jonka jälkeen lähdin toimistolle. Ekaa kertaa päivan aikana ja kello lähenteli jo kahta. :D Oli ihan hyvä päästä tyhjentämään kameraa koneelle välissä.

Pari tuntii mä kerkesin toimistolla istuu ja sit taas läksin. Se paha olokin kerkeks lähtee onneks pois. Kuvaukset oli Sturenkadulla puol viideltä. Ne jäi päivän viimeisiksi ja ja niiden jälkeen oli työpäivä pulkassa.


Oltiin sovittu Juusben kaa et käydään jossain hengailemassa. Niillä loppui eilen leiri. Juuson vapaiden alkuun oli vielä jonkun aikaa, joten mä menin kattelamaan Hertsikan rantaa. Oon jo pitkään kelaillu, et siellä oli ehkä kiva asua. Varsinkin just siinä rannassa, mut kyllä ne vähän rannasta kauemmatkin kävis.




Juuson kaa mentiin Itikseen jätskille. Sieltä tultiin vielä hetkeks Hertsikkaan ennen kun mä lähdin takas himaan ja sotilas takas tukikohtaansa. Tällä hetkellä on vaikee käsittää, et Juuso tulee 40 päivän päästä takas.


Tänään kun Juuso tulee lomille ja mä pääsen duunista, käydään lainaamassa auto Juuson faijalta ja lähdetään pienelle reissulle Kotkan suunnille. Mennään Kymijoelle kalaan. Ollaan reissussa huomiseen iltaan asti. Alotetaan tänään illalla, nukutaan autossa ja jatketaan huomen aamulla. Toivottavasti tulee onnistunu reissu ja mä opin taas jotain uutta. Nyt pitäis kalastella vähän isommilla välineillä. :)

Pita toivottaa taas mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti