16.7.2013

Tylsähkö päivä

Tänään olis taas ihana keli! Nyt on ollu pitkään tosi hyvät ilmat. Viimeviikolla niitä ei ihan hirveesti tullu hyödynnettyä kun aamut venyi aika paljon sängyssä lokoillessa. Tänään halusin lähtee ottamaan arskaa. Huitasin aamupalan nassuun, pakkasin viltin laukkuun ja menin Jokikseen palvomaan aurinkoa. Yritin soitella muutamille tyypeille, että lähtis mun kaa jonnekkin biitsille mut kukaan ei päässy mukaan.



Pari tuntia nautin auringosta. Juttelin pitkän puhelun yhden mun kummitädeistä kanssa. Siinä höpötellessä aika meni nopsaan. Pieni nälkä alkui hiipiä iltapäivällä joten lähdin takas kotiin. Eihän mulla tietenkään ollu mitään ruokaa himassa, kun en oo taas jaksanu itelleni vaan väsää. Lounas jai vähän köykäseksi. :D Samalla katoin pari jaksoa Sinkkiksiä. Ne on nähty miljoonaan kertaan, mut silti ne vaan jaksaa viihdyttää. Ja nyt ne voi katsoa vielä monta kertaa uudestaan kun ostin viikko sitten boxin!



Lounaan jälkeen (jos sitä sellaseks voi edes kutsuu) mulla iski kauhee "mitä mä nyt teen" fiilis. En jaksanu lähtee uudestaan yksin ulos. Kaverit huiteli edelleen jossain saavuttamattomissa. Pyöriskelin sängyssä ja datailin. Nukahdinkin jossain välissä. Sen jälkeen päätin, et pakko mun on jonnekkin lähtee. Menin Myyrmanniin hoitamaan muutamia asioita.

Illalla Viivi onneks pelasti mun tylsän päivän. Lähin Viivin ja Nassen luokse. Nasse oli jossain, joten vietettiin siskoiltaa. Pääsin moikkaamaan myös Vilma käärmettä. Se on jo vähän kasvanu! Söpöliini.



Laitettiin shisha palamaan ja Viivi tarjosi Radlerit. Shishan makuna oli joku toffeekaramelli, mut mä en ainakaan saanu siitä oikein mitään makua. Ihan kiva oli kuitenkin tuprutella kesäisessä illassa.



Myöhemmin illalla kävelin taas takasin kotiin. Onneks päivä ei sitten kokonaisuudessa ollukkaan ihan niin tylsä, kun aluks tuntuu. Mun täytyy yrittää vähän järjestää ittelleni jotain tekemistä. Huomenna on jo onneks vähän enemmän hommaa, kun on salipäivä, toimin lentokenttätaxina ja Santiksessakin olis tarkotus käydä, jos kaikki menee putkeen. Nyt vois yrittää mennä nukkumaan. Sanoin pari viikkoa sitten, että yritän pitää hyvän nukkumisrytmin eli meen semiaikasin nukkumaan ja herään myös aikasin, mut viimeviikon köllöttelyt vähän sotki suunnitelmia. :D Ei kyllä haittaa pätkääkään.

Nyt Nukkumattia metsästämään, ÖITÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti