13.6.2013

Jakussa

Välillä täytyy yrittää pukeutuu siististi. Kävin eilen töiden jälkeen hoitelee vähän tärkeitä asioita, joten aattelin et ehkä parempi näyttää siistiltä. Onhan se kiva töissäkin näyttää, varsinkin kun kaikki muut on aina tosi huolitellusti. :D Ei meillä tuotannossa oo sillein mitään pukukoodia. Siellä me ollaan vaan omassa kopissa. Mun täytyy oikeesti aina välillä kunnolla miettiä, mitä voin laittaa päälle. Oonhan se tytteli, jolle joskus sanottiin että näytä ihan roskiksesta nostetulta. ;) Hheheh.


Toki on ihan jees vähän kattoo miltä näyttää, kun lähtee esim kuvauksiin. Kyllähän sitä näkee, vaikka minkä näkösiä kuvaajia, mut mun mielestä se antaa meijän yrityksestäkin paremman kuvan kun myös me, jotka käydään napsimassa kuvia, näytetään myös siisteiltä. Tietenkin oma tyyli saa näkyä ja pitääkin.


Oli muuten kivaa eilen kun täytin yhtä lappua, jossa kysyttiin työpaikasta. Oli siistii vetää rasti ruutuun "vakituinen". Calcus on mun eka vakituinen duunipaikka ja vielä alalta, johon opiskelin. Ihan cool! Hassuu, kun musta aina tuntu et ei mun osaaminen riitä, mut tässä sitä nyt ollaan, vakituisena AD-assistenttina. Hyvää palautetta oon saanu mun työnteosta. Se on kivaa.

 Ja myös se, että kokoajan oppii lisää. Opiskellessa oppi perusasiat, mut oikee oppiminen on mun mielestä tapahtunu vasta työharjoitteluissa ja sen jälkeen ihan töissä. Luulen myös, että joskus jos vaihtaa duunipaikkaa, oppii taas lisää. Eri firmoissa on eri tavat toimia. Mulla on varmaan vielä paljon opittavaa, mähän vasta valmistuin muutama vuosi sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti