28.6.2013

Calcus kesäpäivä

Meillä oli keskiviikkona duunipaikan kesäpäivä. Mulla oli ensin aamulla kuvaukset ja päivällä alkoi ohjelma. Kuvauksiin matkatessa fiilisten superhyvää säätä. Ei niinku olis voinu olla parempi ja vielä sopivasti kesäpäivänä. Melkein 30 lämmintä ja kirkas auringonpaiste. PARASTA. Meijän ohjelma alkoi RIB-vene ajelulla. Ne kulkee super kovaa! Botskit tuli hakemaan meitä Ruoholahdesta ja vei Suomenlinnaan.





Lähes koko toimisto oli messissä ja myös pari tyyppiä Norjan Calcuksesta. Suokissa käytiin ostamassa bissee ja sidukkaa Siwasta ja etittiin hyvä hengausmesta, jossa vietettiin lämmintä päivää.




Meillä oli Bar Tapastaan pöytävaraus illaksi. Mentiin sinne suoraan Suokista. Tällä kertaa kulkuvälineenä ihan perinteinen Suomenlinnan lautta. Merellä on niin siistii kun on noin hyvä sää.



Ite raflassa ei tullu otettua yhtään kuvia, kun siinä vaiheessa oli jo niin kova nälkä, et keskityttiin vaan mättämiseen ja kamera pysy visusti laukussa. :D Oli hyvät ruuat! Sangria oli mun makuun vähän liian makeeta, mut muuten kaikki oli tosi jees. Mä olin alkupalojen jälkeen jo ihan täynnä.

Raflasta mentiin Kaivariin venailemaan utta RIB kyytiä. Mä olin ihan fiilareissa siitä! Mul on ollu niin riemuidiootti ilme ihan varmasti koko illan. Varsinkin just tällä matkalla kun sain olla veneen keulassa.





Botskit vei meijät Hietsun edustalle, jossa lillui meidän seuraava etappi. Varitovene 55. Taustalla pauhas Rock the Beach. Muitakin veneitä oli tullu kuuntelemaan festareita mereltä käsin.


Se oli aika makee! Vanha sotalaiva, joka on laitettu viihdekäyttöön. Kannella poreallas ja alhaalla saunatilat. Ihan hullun siistii. Siellä me hengattiin altaassa ja kateltiin kun aurinko alkoi laskea. Mä heitin myös vihdoin talviturkin veke! Laivan perästä pääs kivasti hyppii mereen.






Puolen yön aikaan päästiin takas maalle. Mä aattelin, et olisin lähteny siitä suoraan himaan mut hehh toisin kävi... Mentiin vielä porukalla Restroomiin laulamaan karaokee ja sen jälkeen osa porukasta lähti vielä Kaivolle. Mä en ollu käyny siellä ennen, enkä olis halunnukkaan mennä, mutta sit jengi ylipuhu mutkin lähtemään. En hirveesti digannu siitä mestasta, tuskin tulee käytyy enää uudestaan. :D

Kesäpäivä venyi pitkälle seuraavan päivän puolelle. Tulin taxilla himaan joskus viiden jälkeen. OMG. Seuraavana päivänä toimisto hais aika pahasti darralta hahha... Oli aika tahmee päivä, mut oli se kyllä sen arvoista.

Kiitos Calcus siististä illasta! Tänään alkaa loma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti