18.5.2013

Koskiseikkailut part...

Juuso tänä viikonloppuna vaan yhden yön himassa. Semmosia lomia sanotaan inttipiireissä runkkulomiksi. Tottakai sekin on parempi kuin viikonloppu kokonaan poissa. Eilen Juuso pääsi pikkasen myöhemmin kun yleensä. Ei onneks venyny ihan kauheen myöhään kumminkaan. Kun mä pääsin töistä, menin vastaan Hertsikkaan. Sieltä lähdettiin yhtämatkaa kotiin.

Ei ehditty kauheen kauaa kotona olemaan, kun Mira soitti ja pyysi kyytiä. Vantaalla on edelleen bussilakko, joten Miran oli vaikeeta päästä himasta mihinkään. Lähdettiin auttamaan ja samalla käytiin vähän kurvailemassa. Jäätin myös Vantaankoskelle hengaamaan (yllättävä paikka) ja haistelemaan kevättä.


Tänään aamulla oli vähän hassu fiilis, kun herättiin. Tuntu kun olis ollu sunnuntai, vaikka eilen just oli vasta perjantai. Tuli heti vähän tylsä fiilis, kun ties et illalla joutuu taas eroomaan. Ihan hyvällä mielellä pystyttiin kuitenkin onneks olemaan. Tää päivä meni aika samanlaisissa merkeissä kun eilinen.


Aamupäivällä lähdettiin taas ajelulle. Juuso halus käydä tsekkaamassa sen tuttujen uuden kalastusliikkeen Viikissä. Tehdiin sieltä vähän hankintoja. Myös mulle! Ollaan menossa kalastamaan ens viikonloppuna. Käytiin jo vähän fiilistelemässä tulevia kalapaikkoja VKK:lla.



Toiselta koskiseikkailulta jatkettiin Selloon. Ei meillä oikeestaan ollu sinne edes asiaa, käytiin vaan huvikseen pyörästämässä ja syömässä. Alkoi olemaan aikamoinen nälkä. Mentiin Classic pizzaan.



Juuso otti jotain pizzaa, jossa oli ainakin pekonia ja mä otin vuohenjuustosalaattia. Oli hyvät mätöt! Mä olin jo suunnilleen viikon ajan himoinnu jätskiä, joten käytiin ostamassa Hesestä pehmispyörteet jälkkäriks namnamnam. Sellosta mentiin takas kotiin. Kotona iski taas pikkunen surku. Siinä me sit yritettiin rauhotella toisiamme. Onneks ollaan molemmat samassa jamassa näitten fiiliksien suhteen, joten toisen reaktioita on helppo ymmärtää. Puol kasin tienoilla lähin heittämään Juusbee Malminkartanoon, josta matka jatkui Santahaminaan. Mä tulin kotiin ja lähdin salille. Oli tosi tyhjää!

Aamupäivällä sieltä kalastuskaupasta, Ruodosta tarttui messiin kengät. Meillä on kova aikomus tehdä musta täysverinen perhotyttö, joten tarviin varusteita. Housut ja takki mulla jo on. Juuson vanhoja. Omaa vapaa en omista. Niitä oon lainannu Juusolta. Tänään ostin kahluukengät.


Välillä voi olla vaikeeta löytää naikkosille sopivia kokoja mut nyt löytyi. Yhellä merkillä on erikseen naistenmalli, mut Ruodosta niitä ei löytyny. Eipä haittaa, nää oli hyvät jalassa ja miellytti silmää. Tulevia kalareissuja odotellessa. Ens viikon mestassa ei oo tarvetta kahlata, mut luulen et täytyy silti ottaa testiin!

Mun loppuilta tosiaan meni salilla ja nyt katon Euroviisuja. Oon pikkutytöstä lähtien kattonu niitä. Jännitin aina pisteiden antoa. En vieläkään tajuu, miten Lordi voitti sillon '06 hahah. Ihan hyvä. :D Kyl nyt vähän harmittaa kun Juuso on muualla... Pienetkin hetken yhdessä on tärkeitä. Jälleen oli ihan parasta, se pienikin aika mitä nyt yhdessä oltiin. Juuso on vaan paras. Ensi viikonloppua odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti