20.4.2013

Shoppailureissu

Lähdin tänään uusintakierrokselle shoppailun suhteen. Ensiks kävin salilla. Oli muuten kerrankin törkeen hyvä sali! Uujeah. Kädet vaan ihan ruvella, kun ei oo hanskoja. Joskus oli, mut musta ne oli vaan tiellä joten nykysin mun handuissa on kivat pahkurat. :D Salin jälkeen laitoin itteni kuosiin, rupattelin vähän Juuson kaa puhelimessa ja lähdin stadiin. Laitoin piiiiiiitkästä aikaa päälle mun punasen UFFista aikoja sitten ostetun nahkarotsin. Toi on aika kovaa nahkaa, joten pitää kivasti tuulta.


Kiertelin siellä täällä eri kaupoissa. Edelleenkin ihmetellen miks on niin paljon rumia vaatteita... Hahah. Kauheesti sellasia hailakoita neuleita ja paitoja. Kyl se siis muitten päällä ihan kivalta näyttää mut ei mun. Kokeiltu on. Kaiken kiertelyn jälkeen löysin yhden kivan paidan (tunikan?) Seppälästä. Kävin myös levykaupassa ja istuskelin kolmen sepän patsaan vieressä ja paistattelin päivää.




Mulla iski jossain vaihees ihan kauhee yksinäisyys ahdistus. Shoppailu on kivaa yksin, nimenomaan yksin mut sit olisin kaivannu seuraa. Alko myös ahistaa taas, et Juuso ei oo täällä... Siihen ahdistukseen ei auta edes kaverit, täytyy vaan kestää. Lähin takas himaan.

Täällä mä nyt taas hengaan ja kuuntelen musaa ittekseni. Vähä menojalkaa vipattais, mut päätin jo aijemmin et siinähän vipattaa. Tää viikonloppu keskitytään treenaamiseen. Kuunteluun pääsi heräteostos Keltasesta Jäänsärkijästä, Blind Guardianin Somewhere far beyond.


Toka kerta kun ostin Blind Guardiania. Molemmat ostettu kuin sika säkissä, mut onneks on ollu hyviä! Tää kuulostaa mun mielestä paremmalta kun se jonka viimeks ostin, The edge of time. Nassen kautta mä tutustuin tähän bändiin sattumalta. Oltiin kerran Viivin ja Nassen kanssa ajelulla jossain ja tää soi autossa. Jäi mieleen ja sit piti ittellekkin hankkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti