9.4.2013

Perus löysää ja kassialmailua

Alkuun olin tosi fiiliksissä siitä, et kun mun työ muuttui siistiksi sisätyöksi, voin vähän miettiä mitä duuniin puen mut nyt taas tuntuu et ei vaan jaksais. Tai siis, en mä haluu missään kollareissa töihin mennä mut nyt tuntuu et pukeutumisen suhteen alkaa ideat loppumaan. Näytän aina ihan samalta, vaik haluisin näyttää ihan muulta. Tänäänkin vetäsin normit mukavat vaatteet päälle.


Ihanan väsähtänyt naama. Tänään oli jotenki tosi vaikee herää, vaik usein hyppään samantien ylös ku kello soi. Kyl mä nytkin nousin aika heti, mut kroppa kyl taisteli vastaan. Töihin lähdin jälleen kunnon kassialmana. Pikkulaukku, kassi jossa eväät, kalenteri, muistivihko ja jotain muuta plus vielä kameralaukku. Olin menossa suoraan kuvauksiin, jo ennen toimistolle menoa.


Töiden jälkeen kävin vinkkulasillisella. Kun tulin himaan, mulle iski hirvee hedari. Nyt vaan ootan et pääsen nukkumaan tätä hedaria ja väsyy pois. Vielä en kuitenkaan pääse, oon ihan jäässä ja haluun lämpimään suihkuun mut lakanat joraa edelleen koneessa. Ehkä ne kohta alkaa lopettelee.

Tulipas negatiivisen oloista tekstiä. :D Tänään oli ihan kiva päivä kuitenkin. Meni aika nopeesti. Toivottavasti loppuviikkokin. Jos sitä vaikka tällä kertaa pitäis oikeesti ihan freshin lepäilyviikonlopun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti