21.4.2013

Kulmiksessa salaatilla

Tää päivä alkoi taas salilla. Olin vähän jumissa edellisestä, mut en antanu sen häiritä. Huomenna on lepopäivä. Kävin treenaamassa aamupäivällä, oli ihanan rauhallista. Aurinko paitso sisään ja treeni kulki. Iltapäivällä lähdin Miran kanssa Myyrmanniin myöhäiselle lounaalle. Käytiin Kulmakonditoriassa salaateilla. Oon kuullu niistä paljon kehuja, mut en ollut aikasemmin syöny. Tuli vihdoin testattua.


Mä otin salaattini marinoidulla kanalla, vuohenjuustolla ja pahkinöillä. Kastikkeena balsamico. Mira otti caesarin, kun se on kuulemma parasta. Molemmat salaatit makso vähän vajaan kympin kappale. Hyvää oli! En jaksanu kaikkee tota leipää, joten pistin osan laukkuuni ja söin äsken iltapalaks kotona hahah...

Mira kävi myös vähän shoppailemassa, jonka jälkeen mentiin yhtämatkaa Vantaanpuistoon. Mira meni miekkosensa luokse ja mä kävin viemässä Juuson äipässä mun tekemät kiitoskortit Luukaksen konffiksesta. Otin ekaa kertaa talven jälkeen fillarin alle. Jeejee oli kivaaaaa.



Matkalla mulle tuli kauheen haikee olo, kun mieleen muistu parin vuoden takainen kevät/kesä kun aina kuljettiin Juuson kanssa tota samaa (louhela-vantaanpuisto) väliä. Sillon asuttiin vielä kumpikin vanhempien luona. Kun olin vienyt kortit, lähdin porräämään fillarin kanssa Vantaankoskelle ja vähän muuallekkin. Näytti koski vähän erilaiselta kun viime kerralla. Aika paljon vettä! Matkalta löysin paljon leskenlehtiä ja bongasin muutamia västäräkkejä. Sehän tarkottaa et kesään on enää vähäsen!!




Päämäärättömän pörräämisen jälkeen tein vielä pienen lenkin. Nyt on tän päivän liikunnan hoidettu. Pikkuhiljaa myös tää päivä alkaa olla ohi. On ollu jotenkin aika ankee viikonloppu. On ollu kivojakin juttuja mut perus fiilis on ollu aika huono. Yleensä nää Juuson kiinniolo viikonloput on menny ihan kivasti, mut jostain syystä oltiin taas siellä vuoristoradan alimmissa kohdissa. Ehkä alkavalla viikolla fiilis taas paranee. Tulevasta viikonlopusta puhumattakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti