11.6.2012

Pita 22 & Kivenlahtirock

Lauantaina 9.6. heräsin aikasin aamulla, en taaskaan saanu jostain syystä nukuttuu kunnon unia. Sain heti onnitteluja! Juuso meni keittää meille kahvia ja sit yhtäkkii mun edessä oli aika kiva lahja käärittynä kahvikupin kahvaan.


JEEEE lippu W.A.S.P.in keikalle! Just edellisenä päivänä olin puhunu, et pitäis vihdoin ostaa lippu just tonne ja Juuso vaan hymähteli jotain itekseen, en tajunnu mitään. :D Tiesin kyl et Juusolla on mulle joku pikkulahja sen lentoreissun lisäks, mut hei, ei tää oo mikään pieni! Jeejejejejejeeeeeee. Myös faija tuli aamulla pikasesti käymään ja tuomaan mulle pienen lahjan, siitä kuva kohta.

Aamupalan jälkeen käytiin nopsaa kaupassa ja laitettiin tarjoilut esille ja korkattiin synttäriskumppa.




Mikko ja Kerttu tuli heti vähän ennen yhtä paikalle. Muut eli Juha, Viivi, Joonas, Julle, Miro, Sara, Nikke ja Pyry tuli vähän sen jälkeen. Pyry soitti mulle aamulla ja kysy et voiko seki tulla Viivin mukaan ja kyllähän se voi. :) Kävin ostaa vähän lisää karkkia sen varalle. Täs taas randomisti kuvia päivältä.







Kun kello lähenteli neljää alettiin tehä lähtöö. Pyry meni himaan, mä, Viivi, Sara, ja Julia lähettiin Julian kyydillä Myrtsiin ja muut lähti kävellen. Autossa esittelin porukoilta saatua synttärilahjaa, se pääs heti messiin! Pikachureppu tadaaaaaaa:


Mentiin Myyrmannin kautta, Jullen täyty mennä alkoon ku se oli lähössä myös jonnekki juhlimaan, mut ei meijän kaa festareille. Me mentiin venaamaan muita.

Osa jengistä lähti jo aikasemmalla dösällä Espooseen, mut mä, Viivi ja Sara jäätiin venaa meijän mattimyöhäsiä, jota oli unohtanu jotain meille himaan. Lopulta päästiin dösään ja Leppävaaraan.


Ei menty heti festari alueelle, vaan jäätiin hengaamaan ulkopuolelle. Meillä oli vielä matkaeväitä tuhottavana. :D



Kun mentiin sisään, mentiin aluks kattomaan Amoralia, joka soitti yhessa teltassa. Se oli magee paikka ja sieltä sai jekkushotteja koeputkissa. Se oli jekkuteltta. :D


Ei katottu Amoralia kokonaan, kun Stam1na alko soittamaan. Mentiin kattomaan sitä. Mä en oo mikään  Stamppafani, joten lähin Viivin kanssa jossain vaiheessa anniskelualueelle istahtamaan. Oli kyl hassuu, vaik en oikeesti kuuntele yhtään Stam1naa, tiiän paljon niitten biisejä kun Juuso kuuntelee sitä.


Seuraavaks toisella lavalla soitti Eläkeläiset. Sitä keikkaa mä venasin kun oon kuullu, et niillä on hullu meno. Hhahah niin olikin, oltiin melkein koko keikan ajan jossain humppajonossa hyppimässä.

Humppaaminen oli niin rankkaa, et mulla on edelleen jalat ihan rikki hahaha... Siinä tuli myös hullun kuuma, onneks festarialueella oli vesipiste jossa pysty käydä täyttämässä pulloa.


Eläkeläisten jälkeen oli vuorossa Mike Monroe, jota mä tietysti menin kattomaan. Setti tuntu kauheen lyhyeltä jotenki, eikä mun mielestä muutenkaan ollu mikään kovin hyvä meno. Viimks kun olin viimekeväänä kattomassa Mikee Tavastialla, oli paaaaljon parempi meininki.


Seuraavaks siirryttiin taas toisen lavan luokse, jossa soitti Metsatöll. Niillä oli mun mielestä tosi hyvä keikka. Mä oon jotenki alkanu kokoajan enemmän ja enemmän diggaamaan niistä, vaikka tavallaan niiten musa on vähän koomista. Ehkä vaan siks, et sanat on viroks eikä niistä ymmärrä mitään. Joku siinä kuitenkin on, mikä kolahtaa. Metsatöll vetää aina Suomessa spiikit suomeks, se on hauskaa!

Metsatöllin aikaan Viivi, Joonas, Sara ja Nikke oli lähteny jo himaan päin. Viivi oli ihan kipeenä. Muut meni kattomaan vikaa bändiä, Apulantaa. Me Juuson kanssa mentiin seuraamaan sitä anniskelualueelta.



Apiksen keikan jälkeen hukattiin kaikki muut ja lähettiin matkaamaan himaan. Hukattiin myös ittemme hetkeksi, kun lähettiin Leppävaarasta junalla Huopalahteen, jossa oli tarkotus vaihtaa M-junaan jolla olis päässy kätevästi himaan. Noh, kello oli noin puol yks ja seuraava juna meille päin, olis menny vasta viideltä aamulla. WTF? Ollaan me aikasemminki tultu viikonloppusin kesällä yöllä junalla himaan yhden kahden maissa. Lähettiin sitten hortoilemaan ja löydettiin Vihditien josta päästiin Rajatorppaan ja sieltä sit lopulta himaan. Huh.

Oli kivat synttärit. Kivemmat kun moneen vuoteen! No viimevuonna oli kyl jees, kun oltiin Sauna open airissa, mut kokonaisuudessaan tänä vuonna oli parhaimmat pitkään aikaan. Edes sää ei haitannut menoa. Mulla oli kivaa, kiitoksia vaan kaikille! Koko paketin kruunas vielä toi Wasin lippu ja se hullun siisti lentoreissu. :) Myös kaikkien Facebook onnittelut lämmitti sydäntä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti