9.12.2011

2011

Vuos lähenee loppuaan ja oon miettiny mitä kaikkee on tapahtunu. Aattelin kerrata niitä tänne blogiin. Vuos on menny ennätyksellisen nopeesti ja siihen on mahtunu kaikenlaista.

Ihan vuoden alussa Jonna muutti omilleen Myrtsiin. En kyllä muista et missä välissä Jonna oikeesti sinne muutti, mut tammikuun alussa oli ainakin tuparit. Isot sellaset! Mä meinasin ekaa kertaa sammuu, mut en sit sammunukkaan... :D


Tammikuun lopussa mä menin pitkästä aikaa kunnolla töihin. Alotin Lentokonesiivoojana Sodexolla. Must oli jännää mennä kentälle töihin, pääs näkee lenkokoneita. Aloin tykkää tän työn tekemisestä jo ekasta päivästä lähtien. Apua, mä oon siivonnu koneita jo kohta vuoden...


Helmikuun puolessa välissä mä sain pienen työkeikan, pääsin valokuvaamaan Margitin ja Ripan häät. Pukukoodina oli iltapuku. Oman pukuni löysin Fidasta hintaan 6e. Viivi vähän muokkas. Häät oli hienot ja tosi mukavat. Oli hienoo olla mesissä!


Talven aikana, varsinki alkutalven, olin tosi monta kertaa kipeena. Vähän nolotti ku olin just alottany työt ja sit oon kokoajan saikulla.

Maaliskuun alussa oli taas bileet. Meijän juniorikaveri Juuso täytti 18v! Mä pääsin toivottamaan onnea jo heti aamusta ku mentiin ihastelee talvista Vantaankoskee. Kemut oli illalla Juuson himassa ja myöhemmin lähettiin Dondoon. :D Illasta on hienoja videoita. Oltiin Dondossa pilkkuun ja seuraavana aamuna Juuson ja Esan piti herää aikasin konffikseen hahhaha...


Maaliskuun puolessa välissä Sodexolla oli kemut, PIKKUJOULUT! En tiiä oliks ne niinku etukäteis pikkujoulut vai monta kuukautta jäljessä. Oltiin ajamassa Cartingia. Oli eka kerta mulle ja ihan super hauskaa. Voisin mennä uudestaanki, on vaan aika kallista. Hävisin, mut ei eipä siinä mittään. Kivaa oli.


Alkukeväästä tein ihan hullusti töitä (ja oikeestaan kesään asti), olin aamupäivät taittamassa Cityy ja iltapäivästä menin siivoomaan koneita. Usein jos mulla oli vapaata Sodexolta ja Cityllä oli tarjolla töitä, otin tosi mielellään vastaan. Jengi kyseli, et miten jaksan. Aika helposti se meni. Oli mulla kolmaski työ, Kanniston nuorisokahvila, mut se oli aika iisii.

Maaliskuun lopussa tehtiin Pita plus jätkät -reissu Tallinaan. Oli hauskaa! Käytiin syömässä hyvät pihvit yhessä kellarikuppilassa ja tuotiin läjä viinoja ja erilaisia karkkeja.


Keväällä tein isoja päätöksiä ja elämä muttu aikalailla. Erottiin J:n kanssa melkein viiden vuoden yhessä olon jälkeen. Ero ei menny ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan ja yks sydän tais mennä rikki aika pahasti... Se tuntuu must pahalta, mut mä en olis oikein voinu muuta. Melkein koko alkuvuosi meni asioita kelaillessa, tajusin paljon juttuja ja aloin kelata myös itteeni ja omaa onnellisuutta. Yks syy eroon oli myös Juuso, jota en saanu mielestäni millään veke...

Samoihin aikoihin alko mun ja Juuson seurustelu. Monet on sanonu, et olis ollu kannattavampaa olla sinkkuna ja alottaa uus suhde vasta myöhemmin. Ku järjellä kelaa ni joo, mut tää juttu ei vaan voinu mennä niin. Nyt tulee paha paljastus... Ihastuin Juusoon jo kauan aikasemmin, mut tietyistä syistä yritin pitää syvemmät tunteet pois ja kelaa Juusoo vaan loistavana kaverina. Se onnistuki aluks, mut jossain vaiheessa ei pystyny enää. Mä oon niin onnellinen, et mulla on Juuso. Niinku aikasemmin joskus sanoin, en ees tienny et näin onnellinen voi olla. Kaikki on tosi luontevaa.


Ku alettiin seurustella ja jengi kuuli siitä, ei kaikki ollu ihan mielissään. Osa kelas että tää on hyvä juttu, mut menetin mä muutaman kaverinki. Onneks tärkein niistä, joka aluks meinas pistää välit poikki, tuli kuitenki myöhemmin takasin <3 Puhuttiin asiat selviks ja nyt kaikki on hyvin. Yks tyyppi mua edelleen harmittaa oikeesti, mut eipä voi mitään.

Toukokuun lopussa tehtiin uus reissu Tallinnaan, tällä kertaa myös Juusbe oli messissä. Melkein samanlainen reissu ku viimekski, rantaan, syömään, viinakauppoihin ja takas himaan!




28.5. Viivi valmistu samasta koulusta ku mä. Viivistä tuli vaatetusalan artesaani. Meillä oli juhlat himassa. Oli riehakasta. :D Loppuillasta mentiin Lunaan.



Kevään lopussa tein paljon hommia Cityllä. Niihin aikoihin sain kivasti järkkäiltyy asiat, et olin melkein jokatoinen viikko Cityllä ja toinen kentällä. Se oli kivaa vaihtelua. Ku tuli kesäkuu, en tehty töitä enää hetkeen missään. Seki oli kivaa. Tein kesän aikana ehkä 7 vuoroo kentällä.


Kesän alussa oli taas läjä YO-juhlia. Mä kävin kuvaamassa Julian, Mikon ja Miron. Mirosta tosin otettiin kuvat vähän myöhemmin kesällä, mut muista heti sillon juhlien aikaan.


Kesäkuun 9. päivä mä täytin 21v. ja sen kunniaks järjestettiin Sauna Open air! No ei, mut sinne siis mentiin Juuson, Miron, Mikon, Timin ja Juhan kaa. Majotuttiin Härmälän leirintäalueella ja nautittiin superhyvitä ilmoista tampereella. Helloween ja Doro oli koviksii! Oltiin tällä reissulla 9.-13.6. Ens vuonna uusiks!!


Melkein heti Saunan jälkeen mä lähin appariks Mannilan riparille, Punkaharjun lähelle. Oli siinä mielessä erilainen ripari ku yleensä, et en tuntenu kunnolla ketään isosista. Ohjaajat oli ennestään tuttuja. Tällä riparilla mulla tuli ekan kerran sellanen fiilis, et oon vanhempi ku isoset. Ainoo leiri missä musta on tuntunu siltä. Johtu ehkä siitä, et hengasin enemmän ohjaajien kanssa ja just siitä et isoset ei ollu tuttuja ja mua oikeestikkin mua neljä ja viis vuotta nuorempii...


Juhannus vietettiin vaihteeks meijän mökillä Pertunmaalla. Juuso oli messissä. Ihan perinteinen juhannus, ruokaa, saunaa, juomaa ja hengailuu.


Kesän aikana myös Juuso oli pariinki otteeseen riparilla. Eka niistä oli aika nopeesti juhannuksen jälkeen ja toinen muutaman viikon sen jälkeen. Mulla oli kauhee ikävä. Toinen Juuson leireistä oli Holmassa, eli aika lähellä. Sinne pääsin yhtenä päivänä moikkaamaan! Ku Juuso oli poissa, mä hengasin jonkun verran perheen kaa biitseillä, lenkkeilin ja nautiskelin lämmöstä.


Heinäkuun lopussa 27. päivä oli W.A.S.P.in keikka Apollossa. Oltiin siellä Esan ja Jonnan kaa. Ekaks aloteltiin Jonnan ja Esan kämpillä, jossa myös Juuso oli messissä. Juuso ei tullu keikalle, me lähettiin kolmisteen. Juuso suuntas katsastaa millasta on Kendossa. :D Toi ei dude ei tykkää waspista! Oli hyvä keikka ja meil oli hauskaa. Keikan jälkeen tultiin taas Myrtsiin ja lopettelee samaan mestaan missä aloteltiinki, Juuso taas messissä. Yhessa hengailu meni aamutunneille asti ja oli tosi jees lähtee muutaman tunnin unien jälkeen taittaa Cityy.. hahah. Mulla olis ollu auto käytössä, mut en uskaltanu lähtee ajaa. Poljin aamuhuppelissa Cityn toimistolle, olo onneks vähä normalisoitu siinä matkalla.


Elokuun alussa oli mun vuoro lähtee leirille. Juuso lähti Turkkiin perheineen ja mä lähin kauas Pohjoseen koko kesän venatuimmalle reissulle. Pita sydän Lappi. Oli ihanaa päästä vaeltaa kahen vuoden tauon jälkeen. Tää oli mun kolmas vaellus. Pieni ikävä kalvas teltassa iltasin, mut muuten oli jees. Sielu lepää ihanissa maisemissa. Ilmat oli aika kylmät, mut ei se menoo haitannu. Mulla oli lämmin makuupussi ja nukuin öisin ku tukki, ku jotkut värjötteli kesäpusseissaan. Öisin lämpötila meni suunnilleen nollaan.


Lapin jälkeen saavuttiin takas Vantaalle myöhään yöllä. Juuso oli mua vastassa mopollaan, voi sitä jälleennäkemisen riemua. Oli niin siistii nähä taas. Erämaassa ei ylläripylläri kuulu ees puhelimet ku vaan muutamassa kohdassa, joten oltiin vaan lähetetty muutamia tekstareita, ku Juusokin oli suomen ulkopuolella. Heti parin päivän jälkee ku olin tullu himaan, lähettiin Juuson ja sen perheen kaa uuteen reissuun. Vuokramökille Lohjalle just ennen ku koulut alko. Käytiin sienessä!













Ku koulut alko, mä alotin taas työt kunnolla. Lähinnä lentokentällä, mut syksyn aikana myös Cityltä tuli kivasti viikkoja. Auringonlaskut kentällä on jotain niin mageeta ja kaunista, oli kiva tulla takasin.


Syys/lokakuussa oltiin Singaporessa, joka muodostu mun lempparikohteeks Aasiassa. Ihan hullun
hyvä reissu ja olis kiva päästä joskus uudestaan vaikka Juuson kaa kaksisteen, nytki hengattiin aika paljon vaan kahestaan, vaikka mun porukat oli myös mukana.


Eka marraskuuta muutin omilleni. Kaikki tapahtu tosi äkkii, katoin netistä oikotien sivuilta kämppiä, huomasin yhen kiinnostavan mut kuvattoman ilmon, menin seuraavana päivänä näyttöön ja siitä seuraavana päivänä vuokraisanta sano, et kämppä on sun. Oho. Kaks viikkoa niin asuin Martsarissa.


Joulukuun alussa meistä tuli Juuson kanssa avopari. :D Kuulostaa hassulta. Osa Juusben kamoista on vielä vanhassa kodissa, mut tärkeimmät on täällä... kitarat ja vahvistin! Meil on tuparit tässä kohta.


Tätä vuotta on jäljellä noin kolme viikkoa. Siihen mahtuu vielä kivoja juttuja. Huomenna mennään aluks viettämään Juuson broidin part 2 synttäreitä, josta lähetään illalla Nosturiin Raskasta Joulua -konserttiin. Sunnuntaina on Juuson kummipojan yks veet. Tuparitkin on kohta, jonka jälkeen tuleekin JOULU! Ja sit tietenki uusvuos. Kaikista näistä tulee erikseen sitten postauksia.

2 kommenttia:

  1. moro pieta! tää oli kyllä mukavaa luettavaa, kiva että sulla on ollu näinki tapahtumarikas vuosi. :) alko lueskellessa miettimään, että mitähän sitä on ite tullu tehtyä viimesen vuoden aikana. vaikka nyt ei koulussa hengailtukkaan pahemmin samoissa piireissä, on silti mukava tietää mitä jengille kuuluu. huoletonta uutta vuotta, pidetää lippu korkeella!
    -Laura, TKVK07

    VastaaPoista
  2. Sitä samaa sinnekki! Hauskaa et löysit tänne blogiin :D mustaki olis kiva tietää mitä kaikille kuulu. Facesta nyt jotain pystyy stalkkailee, mut olis kiva kuulla jengista jotain muutenki. Täytyy ehkä yrittää kehitellä jotain. Se tosin voi olla hankalaa meijän luokan kanssa. :D

    VastaaPoista