6.11.2011

Kämppäkuvia

Tässä olis nyt kasa kuvia uudesta kodista. Vielä on siis hankkimatta muutama juttu, mut tän näkösellä kämpällä mennään tällä hetkellä. Kuvat vähän huonolaatusia, ku ne on otettu pikkupokkarilla ja huonossa valossa. Mulla ei oo vielä katossa lamppuja.










Tämmösessä pienessä kolosessa mä asustelen. En oo ihan kauheesti vielä ehtiny tutustuu omassa kodissa asumiseen, koska heti kun sain muuttohommat kunnolla valmiiks, mulla alko työputki joka kestää torstaihin asti... Vitsi mä venaan et voin pitää tuparit jeejee!

5 kommenttia:

  1. Tosi kivalta näyttää! Tilavammalta mitä neliöt sanoo :)

    VastaaPoista
  2. Näyttää ihan siltä, ku oisit hakenu pöydän mun keittiöstä :)

    VastaaPoista
  3. Mirette, tää oikeesti tuntuu aika isolta siihen nähden et on vaan 32 neliöö. Seki varmaaan vaikuttaa et mul ei oo ihan kauheesti kalusteita. :D

    Emma, pöytä on vanha ja sen alusta on täynnä heinoja piirrustuksia, se oli meillä lastenhuoneen pöytänä ku oltiin ihan pieniä hahah. Täyty vähän maalata, mut alusta jäi koristelluks :D

    VastaaPoista
  4. tosi kiva kämppä sulla!

    VastaaPoista