1.3.2011

Duunari Pita

Mulla oli eilen töitä. Olin edellisen työvuoron jälkeen ottanu työvaatteet himaan. Jos en olis ollu viime viikkoo saikulla, se seuraava vuoro olis alkanu 6.30 ni kelasin, et on mukavampaa pukee himassa ja sit mennä töihin, sillon ei tarvii enää työpaikalla säätää niin paljon. Eilen työt alko vasta 11.30 ja olin paikalla jo vähän vaille 11, eli olisin ehtiny hyvin pukee vast siellä, mut tykkään laittaa vaatteet jo himas jos ne on mukana. Tässä eilisen päivän asu, hahah...


Kauniit tumman siniset Sodexon reisitaskuhousut ja T-paita. Oma neule alla, koska joskus kontällä ja myös koneissa on tosi kylmä. Eilen mulla oli viel kaulahuivkin. Tosta puuttuu myös ehkä tarkein. Neonkeltanen huomioliivi tai samaa väriä oleva huomiohuppari. Ilman jompaakumpaa ei saa liikkuu platalla. Koneissa tai lentokonehalleissa niitä ei oo pakko käyttää. Sit mulla on myös turvakengät. Ehkä mun täytyy viel joskus esitellä koko asukokonaisuus. :D Sen unohin viel, et ainaki työvuoro alkaa, täytyy johonki vyönlenkkiin laittaa ihana pinkki tai vaaleenpunanen rätti roikkumaan ja toisesta reisitaskusta täytyy aina löytyä iso kasa laattapusseja! Niitä en roudannu himaan.

Mun täytyy nyt myöntää, et mä oikeesti tykkään mun työvaatteista, se on must aina jees jos työpaikalta saa kuteet. Ehkä mä en Cityllä kyl tarviis mitään työhaalareita, mut kuitenki. Nää vaatteet on ainaki just hyvän rennot. Se on kyl vähän huono, et noi pöksyt alkaa aina putoo enemmän ja enemmän ku työpäivä etenee. Täytyis ehkä pyytää pienemmät tai alkaa käyttää vyötä...


Eilinen työpäivä oli ihan ok. Meijän tiimistä oli yks jäbä poissa ja sen tilalla oli toinen jäbä, jota en ollu koskaan nähnykkään. Mukava heppo, joku ekstraaja. Töissä on aina siistii ku paistaa aurinko ja koneet on valosia. Eilen oli myös aika lämmin, eikä tarvinnu käyttää sitä keltasta hupparii, vaan liivi riitti hyvin. Vähän hommaa varjosti mun käsi, mut seki sit alko menee paremmaks jossain vaiheessa. Yritin opetella käyttämään vasurii.

Se ärsytti kans vähän, etmeil tais olla 14 konetta päivän aikana, joista vaan YKS oli laajarunko. Höh. Niissä on paljon kivempi siivota, niis on paljon enemmän tilaa ja ne nyt on muuteki vaa mageita! Kaikki muut koneet oli pienii Airbusseja tai Embraereita. Ne emput on tosi pieniä ja mäki oon pari kertaa lyöny täysii pääni sellasen hattuhyllyyn. Yleensä mahun ihan hyvin hattuhyllyjen alle, mut en niiin pienissä koneissa.

Mun päässä soi koko työpäivän aijan Helloween. Olin kuunnellu sitä viimesimpänä ennen duuniin lähtöö. Se oli kyl ihan jees, ku se toi mun hommiin hyvää potkuu. Oli vaan hirvee hinku päästä kuuntelee parii biisiä. En menny ees suoraan duunista himaan, vaan kävin Jumbossa synttärilahjaostoksilla. Törmäsin Esaanki, se oli töissä! Heti ku pääsin himaan, oli pakko avata Spotify. Tänään taas töihin kaheks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti